ElkY پوکر باز کیست؟ | بیوگرافی پولساز ترین پوکر باز دنیا (+عکس)

ایلکی ElkY یکی از پوکر بازان مشهور لاس وگاس آمریکایی اسـت کـه در سری مسابقات پوکر بسیار محبوب اسـت و راهکار ها وبلوف زدن هاي‌ او واقعا چشم نواز و دیدنی اسـت در ادامه با بیوگرافی پولساز ترین پوکر باز دنیا سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

elky ایلکی کیست؟ 

بـه گزارش برترین بت امروزه افراد تعداد زیادی از بازی هاي‌ آنلاین بـه ثروت بالایی رسیده اند. یکی از این اشخاص، فردی بـه نام ElkY اسـت. او علاوه بر بازی هاي‌ آنلاین، پوکر باز معروفی بوده و از ستارگان استارکرفت اسـت. برای آشنایی بیشتر با او با ما همراه باشید.برای ورود بـه سایت معتبر بازی پوکر و شانس پولدار شدن کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفجه کلیک فرمایید. 

ElkY پوکر باز کیست؟ | بیوگرافی پولساز ترین پوکر باز دنیا (+عکس)

Bertrand grospellie با لقب ElkY در ۸ فوریه سال ۱۹۸۱ بـه دنیا آمد. او همراه با پدر و مادر تا سال ۲۰۰۱ در فرانسه زندگی کرد و بعد از ان بـه کره جنوبی مهاجرت کرد. در ان زمان، کره جنوبی مهد بازی هاي‌ آنلاین و شرط بندی بود. پوکر از جمله بازی هایي بود کـه در این زمان بسیار در میان جوانان محبوب بود.

 

ElkY در دوران نوجوانی بـه بازی هاي‌ کامپیوتری علاقه داشت و از این‌که دریک بازی ببازد بـه شدت ناراحت می شد. او کـه در سن بیست سالگی و با مهاجرت بـه کره جنوبی، بـه دنیای بازی هاي‌ ویدئویی روی آورده بود، بـه عنوان یک گیمر حرفه اي شناخته می شد.

 

او بـه سه زبان تسلط داشت. فرانسه کـه زبان مادری اش بود، انگلیسی را هم کـه توانسته بود بـه خوبی یاد بگیرد و بعد از مهاجرت بـه کره جنوبی، کم کم بـه زبان این کشور هم مسلط شد.برای ورود بـه سایت معتبر بازی پوکر و شانس پولدار شدن کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفجه کلیک فرمایید. 

 

افتخارات  elky در تورنمنت های پوکر 

بـه گزارش برترین بت ElkY در همان سال ۲۰۰۱ در کره جنوبی، توانست در بازی هاي‌ سایبری رتبه ۴ را بدست آورد و خودرا بـه همه ی نشان دهد. او درسال ۲۰۰۲ رتبه خودش را ارتقا بخشید و مقام دوم را در این بازی ها کسب کرد.

 

او خیلی زود توانست با فرهنگ مردم کره جنوبی هماهنگ شود. او کـه با مو هاي نارنجی و عینک آفتابی بزرگ در میان مردم حاضر می شد، قابل شناسایی بود. کره اي ها اگر اسم وی را نمیدانستند، از چهره او می فهمیدند کـه او ElkY اسـت. با این‌که او برنده خیلی از مراسم هاي‌ تورنمنت پوکر بود!

ElkY پوکر باز کیست؟ | بیوگرافی پولساز ترین پوکر باز دنیا (+عکس)

 پدر و مادر او در همان فرانسه زندگی می‌کنند و تنها برادرش در ایالات امریکا بـه کار تجارت مشغول اسـت. او زندگی خاصی را دارد. دوستان کره اي او با اخلاق و رفتارش آشنا هستند و وی را کامل می شناسند. یکی از کارهایی کـه ElkY در قبل از بازی هاي‌ حساس خود انجام می‌دهد تمرین هاي‌ ریلکسیشن اسـت. او با ذهن باز در بازی ها شرکت می‌کند و کارهای بسیاری برای موفقیت در بازی انجام میدهد.

حضور ElkY در بازیکنان صاحب سبک

ElkY در بازی هاي‌ Starcraft یکی از بازیکنان صاحب سبک بود. بسیاری، از روش بازی هاي‌ او تقلید میکردند. او درسال ۲۰۰۳ توانست در بازی هاي‌ سایبر یورو پیروز شود. بازی هاي‌ Starcraft در میان مردمان کره جنوبی بسیار اهمیت داشت و موفقیت ElkY در این بازی ها وی را محبوب و مشهور کرده بود. بـه طوری کـه صفحات زیادی با نام او ایجاد شده بود کـه همگی از طرفداران ElkY بوده و بـه نحوی فن پیج هاي‌ او بـه حساب می آمدند. او در وارکرفت هم بسیار حرفه اي بودو جوایز زیادی را هم توانسته بود کسب کند.

 

ElkY در کره جنوبی، تمام دوران گیمری را گذراند و مقام ۴ در آنگامنت استارلیگ را کسب کرده بود.او در وارکرفت درسال ۲۰۰۱ رتبه دوم این بازی را بـه خود اختصاص داده بود. درسال ۲۰۰۲ هم در Reign of chaos بازی وارکرفت در لیگ انگامنت مقام دوم را کسب کرد. این دوران، سال هاي‌ آخر حضور او در حرفه گیمری بود. او درسال هاي‌ بعد بـه بازی پوکر روی می آورد. از همین رو ما آموزش بازی پوکر اوماها ارائه شده توسط این پوکر باز را برایتان در معرض قرار داده ایم.

ElkY پوکر باز کیست؟ | بیوگرافی پولساز ترین پوکر باز دنیا (+عکس)

ترفند پوکر از زبان elky

حرفه پوکر یکی دیگ از راه هایي اسـت کـه برای افراد میتواند جذاب باشد. این بازی کـه فکری، تخصصی و گروهی انجام می‌شود، میتواند درآمد خوبی را برای افراد داشته باشد، البته باید از باخت در این بازی و از دست دادن سرمایه غافل نشد.برای ورود بـه سایت معتبر بازی پوکر و شانس پولدار شدن کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفجه کلیک فرمایید. 

 

بساری از کسانی کـه برای نخستین بار پوکر بازی می‌کنند، بـه جنبه سرگرمی بـه این بازی نگاه می‌کنند و زمانی کـه در این بازی بـه برد میرسند و با مقدارکمی پول میتوانند در این بازی شرکت کنند و پول زیادی بـه جیب بزنند، دیگر بـه پوکر بـه عنوان منبع درآمد فکر می‌کنند.

 

ElkY از جمله کسانی بود کـه مانند دیگران در ابتدا برای سرگرمی وارد این بازی شد. او بعد از مدتی علاقه اش بـه این بازی بیشتر شد ودر پوکر هاي‌ آنلاین شرکت میکرد. او با بردهایی کـه کسب می‌کرد، اعتماد بـه نفس بالایی پیدا کرده بود. این عوامل باعث شد تا او خیلی زود در دنیای پوکر مشهور شود.

 

ElkY معتقد اسـت بـه خاطر بازی هاي‌ ویدئویی زیادی کـه انجام داده اسـت، ذهن قوی برای تحلیل دارد و این یکی از عواملی اسـت کـه وی را در این بازی حرفه اي کرده اسـت. علاقه او بـه پوکر بـه اندازه اي اسـت کـه تحمل نشستن ساعت ها پشت میز و پوکر بازی کردن را دارد.

دلیل محبوبیت elky پوکر باز 

معروفتی کـه ElkY از بازی هاي‌ ویدئویی کسب کرده بود باعث شده بود، سایت پوکر مشهور پوکر استارز حامی مالی او شود تا او با قدرت بیشتری در پوکر فعالیت کند و هردو از بازی و برد هاي‌ او سود کنند. نخستین بار او درسال۲۰۰۷ در مسابقات EPT بـه مگنوس پیترسون در کپنهاگ باخت و رتبه دوم را کسب کرد. جایزه او در این بازی مبلغ ۴۰۰ هزار دلار بود.

ElkY پوکر باز کیست؟ | بیوگرافی پولساز ترین پوکر باز دنیا (+عکس)

کسب مقام دوم برای ElkY در بازی کپنهاگ، افتخار بزرگی برای او بود اما او توانست با کسب مقام اول در PCA ۲۰۰۸ Caribean Adventure ان ناکامی را جبران کند. جایزه این برد مبلغ بالای ۲ میلیون دلار بود. در ۱۱ ژوئن سال ۲۰۰۷ یکی از بزرگ ترین برد هاي‌ ElkY رقم خورد. او در No limit holdem ۲۵ توانست جایزه ۴۰۰ هزار دلاری را بدست آورد.

 

<spanstyle=”color: #008000;”>میزان ثروت elky پوکر باز معروف

ElkY از ثروتمندان بازی پوکر اسـت. او فقط ۲.۵ میلیون دلار از یک بازی خود کسب کرده اسـت کـه این مبلغ رقم بسیار بالایی اسـت. از مجموع جوایزی کـه او در مسابقاتش از بازی هاي‌ ویدئویی تا پوکر بدست آورده اسـت، بـه عددی نزدیک بـه ۱۸ میلیون دلار میرسیم.

 

ثروتی کـه شاید مقدارش بیشتر از اینها باشد چرا کـه بـه او در تعدادی از بازی هایش جوایزی مانند خودرو داده شده اسـت. برای مشاهده دقیق ثروت این پوکر باز می توایند بـه یوتیوب ElkY مراجعه کنید، برای ورود بـه سایت معتبر بازی پوکر و شانس پولدار شدن کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفجه کلیک فرمایید.