نحوه بازی پاسور آس ناس AsNas بهمراه بونوس رایگان و مقررات

بازی پاسور آس ناس یکی از بازی های‌ پاسور هست که سود عالی بـه شـما می دهد و یک سرگرمی خوبی برای شـما و مهمانی ها خواهد داشت در ادامه با نحوه بازی پاسور آس ناس AsNas بهمراه بونوس رایگان و مقررات سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

معرفی بازی پاسور آس ناس 

بـه گزارش برترین بت آس یا آسناس یا آس بازی نام نوعی از بازی یا قمار با ورق های‌ مخصوص که بر آنها نقش های‌ آس، شاه، بی‌بی، سرباز، لکات اسـت.

 

این بازی روزگاری در روستای میدانک اصفهان بـه‌ صورت دوره ای برگزار می شد و میدانک پایتخت آس کشور بود و الان در بین برخی خان های‌ بختیاری «اولاد آخانم» رایج هست و همین حالا کمتر کسی در ایران از این بازی اطلاعات دارد.برای ورود بـه سایت معتبر بازی آس ناس کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

نحوه بازی پاسور آس ناس AsNas بهمراه بونوس رایگان و مقررات

در بازی آس ناس طراحی مجموعه کارت ها ساده و تنها متشکل از ۵ نوع کارت دارای پس زمینه متفاوت برای بوجود آوردن ۲۰-۲۵ کارت بوده اسـت. کارت های‌ بازی در ابعاد مستطیل شکل و در اندازه ۴ در ۶ سانتیمتر بوده اسـت. همانند بازی گنجفه نقش و نگار کارتها با دست نقاشی و طراحی می شدند که البته بعدها از نوعی تکنیک کلاژ نیز برای چاپ عکسهای استفاده شده اسـت.

 

معنی کلمه آس ناس 

معنی ناس هم در عربی و هم در پارسی بـه معنی مردم یا نوع مردم بوده اسـت که بـه طور کل اس ناس بـه معنی یک سری از افراد معنی می‌دهد همانطور که تصاویر کارت ها نیز افراد و رده هایی را از طبقات مختلف جامعه بـه نمایش میگذارد. کارتهای بازی شامل:برای ورود بـه سایت معتبر بازی آس ناس کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

 

آس

«که معمولاً با عکسهای شیر و ماه و یا شیر و اژدها در حال نبرد مشخص می شده اسـت»

 

شاه

«معمولاً در حالت نشسته بر تخت و یا سوار بر اسب بـه تصویر کشیده می شده اسـت»

نحوه بازی پاسور آس ناس AsNas بهمراه بونوس رایگان و مقررات

بی بی

«اغلب در حالت نشسته و یا در حالتی که یک نوزاد را در آغوش دارد مشخص می گشته اسـت»

 

سربا

«بـه طور مشخص تصویر یک سرباز را شامل می شده اسـت»

 

لکات یا کولی

«با تصویر یک دختر رقاص و یا یک جفت دختر رقاص در حال رقص و یا موزیسین مشخص می شده اسـت»

 

نکات جالب درمورد اشکال کارت ها:

البته علاوه بر این ترکیب انواع دیگری که شامل عکسهای گل ها و یا تصاویر شهوتناک می شده اسـت نیز وجود داشته اسـت.برای ورود بـه سایت معتبر بازی آس ناس کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

نحوه بازی پاسور آس ناس AsNas بهمراه بونوس رایگان و مقررات

قوانین بازی پاسور آس ناس

آموزش بازی آس ناس

در سال 1985 قوانینی برای بازی آس ناس توسط ژنرال آلبرت هوتوم شیندلر ارائه شد که بـه صورت زیر اسـت:

 

بازی آس ناس دقیقاً مانند پوکر اسـت

اما بدون هیچ گونه پیچیدگی و دنباله ای ست.

4 بازیکن وجود دارد و هر بازیکن 5 کارت می گیرد.

بـه سمت راست کارت ها پخش می شوند.

دیلر یک شرط را زمین می گذارد.

اولین بازیکن بـه کارتهای خود نگاه می کند.

اگر او بـه اصطلاح “برود” ، میگوید دیدم.

و بـه اندازه شرط دیلر زمین میگذارد یا آن را بالا می برد.

اگر او مایل بـه بازی نیست:

میگوید ندیده ام و کارتهای خود را می اندازد.

او همچنین ممکن اسـت:

بدون نگاه کردن بـه کارتهایش “برود”

«یعنی در اصطلاح پوکر ، “straddle”»

و میگوید “ندید دیدم”.

بازیکن دوم ، اگر می خواهد بازی کند:

باید شرط را بگذارد و می‌تواند افزایش دهد.

بازیکن سوم و دیلر بـه همان روش عمل میکنند.

هنگامی که شرط همه ی ي بازیکنان مساوی اسـت:

بازیکنی که بهترین دست را دارد، برنده میشود.

 

شمارش کارت ها در بازی آس ناس

شیوا ، یعنی سه و یک جفت.

سه تا، یعنی سه ، آس ، شاه و غیره

فقط دو، یعنی دو جفت «آس بالاترین»

فقط یک، یعنی یک جفت «آس بالاترین»

 

وقتی دو بازیکن جفت یا جفت یکسانی دارند

کارتهای دیگر تصمیم می گیرند. بـه عنوان مثال ، یک جفت پادشاه ، آس ، سرباز و کولی.

 

بلوغ زدن در بازی آس ناس

بلوف زدن یکی از ویژگی های‌ بازی اسـت و بـه آن توپ زدن می گویند ، بـه معنای واقعی کلمه “شلیک از اسلحه”. یک بلوف توپ اسـت.

نحوه بازی پاسور آس ناس AsNas بهمراه بونوس رایگان و مقررات

کارت های‌ آس ناس ممکن اسـت:

برای بازی های‌ دیگر نیز استفاده شده باشد. مرداک اسمیت مینویسد که “این بازی تا حدی شبیه Lansquenet” اسـت که یک بازی قمار بسیار ساده اسـت.

 

معرفی سایت آس ناس 

اگر می خواهید بـه صورت آنلاین در بازی آس ناس شرکت داشته باشید، می توانید بر روی لینک ورود بـه سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید تا وارد بهترین سایت سرگرمی ایران شوید. بعد از ورود بـه سایت در عرض کمتر از 2 دقیقه می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس بـه تمام بخش های‌ سایت دسترسی داشته باشید.برای ورود بـه سایت معتبر بازی آس ناس کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

 

بازی آس ناس با کارت های پاسور

یک بسته کارت آس ناس را می توان با 20 کارت معمولی ساخت که از کارت های‌ شاه و بی بی و سرباز و 10 استفاده میشود. شباهت های‌ بسیاری بین بازی آس ناس و بازی پوکر وجود دارد از بلوف زدن گرفته تا ارزش دست ها تیم تحلیلی ایران بت در یک مطلب جداگانه بـه بررسی کامل پیدایش پوکر در حاشیه رودخانه میسیسیپی کشور آمریکا و تاثیر آس ناس بر آن پرداخته اسـت.

 

تاریخچه بازی آس ناس

تاریخچه بازی آس ناس بـه قرن ۱۷ میلادی مربوط می شود و در طول این دوران ها این بازی همواره در کنار بازی گنجفه وجود داشته اسـت. در گزارشات ژنرال Murdoch Smith در ۱۸۷۷ میلادی بـه رواج کارت بازی نوع اروپایی و جایگزینی آن با آس ناس اشاره شده اسـت. همچنین با مونوپول شدن تجارت خارجی در سال ۱۹۳۱ نوعی قوانین انحصاری برای واردات و تولید کارت های‌ بازی شکل گرفت.

 

در نتیجه شرکت بریتانیایی De La Rue عهده دار تولید ورق های‌ بازی گشت که بـه عرضه کارت هایی با عکسهای مرتبط با تاریخ ایران منجر گشت.

 

امروزه کارت هایی مربوط بـه قرن ۱۹ میلادی و با طراحی سبک قدیمی از این بازی در موزه ها نگه داری میشوند. در سال ۱۹۷۳ شخصی با نام Edmond Hoyle مدعی شد که این بازی الهام بخش و مبنای ساخت بازی پوکر بوده اسـت، برای ورود بـه سایت معتبر بازی آس ناس کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.