پریسا پوربلک کیست؟ | نگاهی به واینر پر از نبوغ و موفق اینستاگرام (+عکس)

پریسا پور بلک یا همان پرسیا پورمشکی یکی از واینر های‌ زیر 25 ساله اسـت که توانسته دریک زمان کم بالای دو میلیون نفر دنبال کننده داشته باشد و یک درآمد بسیار عالی برای خودش ایجاد کند در ادامه با نگاهی بـه واینر پر از نبوغ و موفق اینستاگرام سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

پریسا پورمشکی کیست؟ 

بـه گزارش برترین بت پریسا پور بلک «پریسا پورمشکی» او یکی از برترین ها در اینستاگرام اسـت که دنبال کننده های‌ زیادی رو در اینستاگرام جذب کرده اسـت .او ملقب بـه poor balck هست .وی دارای 2 میلیون و 100 فالوور میباشد که در نمایش کلیپ های‌ خنده دار شوهرت رسید

پریسا پوربلک کیست؟ | نگاهی به واینر پر از نبوغ و موفق اینستاگرام (+عکس)

همچنین او متولد ۱۱ تیر سال ۱۳۸۰ میباشد .متولد خوزستانه ؛ او گفته که همه ی ی رنگ ها رو دوست داره ولی رنگ مورد علاقش آبی هست .تقریبا از پارسال فعالیت خودش رو شروع کرده ؛ و بیان کرده که هدفش از شروع فعالیتش و ساخت کلیپ آوردن لبخند بر روی لب ها اسـت .

 

علاقه پریسا پوربلک به بازیگری و کارگردانی

دوست دارد بـه یک بازیگر و کارگردان توانا تبدیل شود .علاوه بر توانمندی در بازیگری ؛ وی در نقاشی کردن هم توانمند هست .رشته تحصیلی او تجربی هست و سه ماه قبل از کنکور تصمیم میگیره بـه سمت علاقش بره ؛ که همون ساخت کلیپ های‌ خنده دار هست .او از کودکی مشغول بـه ساخت ویدیو های‌ خنده دار بوده اسـت.

 

آدرس اینستاگرام پریسا پور مشکی

او از فالوور های‌ زیادی بهره مند هست و با آیدی pooorblack فعال اسـت و کلیپ هایش را بـه اشتراک می گذرادویدیو های‌ منتشر شده توسط او در فضای اینستاگرام بازدید های‌ چند هزار نفری را شامل میشود.

 

پریسا پورمشکی چند ساله است؟

سن: بین 20- 30

محل تولد – سکونت: متاسفانه اطلاعاتی یافت نشد

تحصیلات: متاسفانه اطلاعاتی یافت نشد

تعداد فالورها: 2 میلیون نفرپریسا پورمشکی _ بیوگرافی سازنده کلیپ خفن از پریسا پور بلک

پریسا پوربلک کیست؟ | نگاهی به واینر پر از نبوغ و موفق اینستاگرام (+عکس)

علاقه پریسا به دنیای طنز 

پریسا پور مشکی از دیگران واینرهای فعال در وادی طنز اسـت. او بـه نسبت جزو پرکارترین واینرهای طنز اسـت که ویدئوهای او بـه نسبت سایرین بازدید بالایی دارند. تا این لحظه اطلاعات جامعی از سابقه ی هنری یا تحصیلی پریسا پورمشکی در دست نیست بـه محض اطلاع یافتن این بخش تکمیل می شود. شیوه ی تبلیغاتی مشکی پور جذاب اسـت و پست های‌ تبلیغاتی او مانند سایرین هم در بخش پست و هم در بخش استوری دیده میشود.

 

بلاگر به چه کسی گفته میشود؟ 

در عصر رسانه،تبلیغات و آگاهی برای تعداد زیادی از افراد راه جدیدی را بـه وجود آورده اسـت که یکی از رایجترین انها نوشتن یا اصطلاحا بلاگ کردن اسـت. از سال ها قبل اشخاصی صاحب نظر در وبلاگ ها یا وبسایت های‌ محبوب و یا در قالب مجلات چاپی ؛ موضوعات مختلف را بـه نقد می کشیدند.

 

البته این جریان پیشرفت کرد و صاحبین مشاغل امکانات خودرا در اختیار این اشخاص قرار میدادند تا یک نظر واقعی در مورد کالا یا خدمت انها بـه مخاطبین وفادار ان بلاگر داده شود که خب در شرایط مختلف تاثیرات مختلف هم میزاشت .

 

واینر به چه کسی گفته میشود؟ 

واینرها، افرادی هستند که در شبکه اجتماعی اینستاگرام ویدئو های‌ طنز با موضوعات اجتماعی می سازند که روزانه همه ی ما با انها مواجه می شویم. همین موضوعات طنز اجتماعی باعث محبوبیت این افراد شده که با نام واینر شناخته میشوند. خب به‌ صورت کوتاه ما فهمیدیم که واینر چیست یا واینر چه کسی اسـت.

پریسا پوربلک کیست؟ | نگاهی به واینر پر از نبوغ و موفق اینستاگرام (+عکس)

اینفلوئنسر، افرادی که دارای دنبال کننده های‌ بسیار بالایی هستند و این دنبال کننده ها میتوانند از رفتار و صحبت های‌ شخص اینفلوئنسر تاثیر بگیرند و رفتار و شخصیت وی را تایید و دنبال کنند. در نتیجه اینفلوئنسر یعنی تاثیر گذاری و هر فردی که بتواند با صحبت و رفتارش روی افراد زیادی تاثیر بگذارد اینفلوئنسر گفته می شود.

 

نحوه درآمد واینر های اینستاگرام 

شاید واژه واینر بـه گوشتان زیاد آشنا نباشد اما اگر در اینستاگرام عضو هستید مطمئناً واینرهای زیادی را می شناسید ولی خود نمیدانستید که بـه افرادی که این سبک تولید محتوی انجام می‌دهند واینر می‌گویند. خب حتما می پرسید چه سبکی تولید محتوی انجام می‌دهند؟

 

ویدئوهای سرگرم کننده که خودشان در ان نقش اصلی دارند میتوان گفت ان ها در اصل کمدین های‌ فضای مجازی هستند، بـه این ویدئوها «واین» و بـه افرادی که در ان بازی میکنند «واینر» می‌گویند.

 

البته نخستین واینرهای جهان کمدین ها و استند آپ کمدین ها بودند که از خود فیلم می‌گرفتند ودر فضاهای مربوطه بـه غیر از سینما و تلویوزیون پخش می‌کردند با این توضیح خواستیم هویت واینرها را مشخص تر کنیم، در ایران این اتفاق با پررنگ شدن تلگرام و اینستاگرام بیشتر دیده می شود، همان فیلم های‌ طنزی که هر روزه دراین فضاهای مجازی میبینیم این همان واین اسـت و اکثرا اسپانسر شخصی دارند.

پریسا پوربلک کیست؟ | نگاهی به واینر پر از نبوغ و موفق اینستاگرام (+عکس)

واینرها بسیار پرطرفدار هستند، یکی از محتواهای پرطرفدار ان ها این اسـت که ازهر چیزی که در روز اتفاق بیفتد و با موضوع روز در ارتباط باشد طنز تلخ می سازند و اکثر ان ها در مورد مسائل روز ایران و جهان ویدئو طنز تهیه می‌کنند.

 

میزان درآمد پریسا پور مشکی از اینستاگرام

درآمد یک واینر اینستاگرام عموما از سه بخش زیر تامین می‌گردد:

پست کردن یک عکس تبلیغاتی

تولید ویدئو اختصاصی برای برند
ارسال استوری

 

که هر کدام نرخ خاص خودرا در میان واینر ها دارد که به طور کاملا تقریبی بـه ان ها اشاره خواهم کرد .

نرخ قیمت واینرها برای آنانکه دارای بیش از یک میلیون فالوور هستند:

پست عکس : 800تا یک میلیون پانصد هزار تومان

تولید ویدئو اختصاصی : یک میلیون و پانصد تا سه میلیون تومان

ارسال استوری : ۹۰۰ تا یک میلیون پانصد هزار تومان

 

با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که به طور تقریبی میتوان گفت با تولید یک ویدئو در هفته و ارسال 10 تا 15 استوری در ماه درآمد این افراد با قیمت های‌ حداقل بـه بیش از 20.000.000 تومان می رسد.

 

چگونه واینر شویم؟ 

باید بگوییم بـه تخصص خاصی نیاز نیست ولی حتما باید شخصیت طنز داشته باشید و این بسیار مهم اسـت البته هر چیزی با آموزش ممکن اسـت.

پریسا پوربلک کیست؟ | نگاهی به واینر پر از نبوغ و موفق اینستاگرام (+عکس)

شاید در ابتدا بـه تخصص خاص نیاز نباشد ولی برای کسب درآمد از این راه حتما باید بـه مرور حرفه اي تر رفتار کرد و بـه تولید محتوی هایي حساب شده تر و تأثیرگذارتر پرداخت، تا مخاطب از ویدئو تولید شده خوشش بیاید و ان را برای دوستانش بفرستد و همین فرستادن هاست «Share» که شـما را مشهور می‌کند «پستتان وایرال شود».

 

برای حرفه اي شدن در اینکار باید نویسنده و کارگردان طنزهای ما را مدیریت کنند و ما ان را بـه تنهایی یا با کمک چند واینر دیگر اجرا کنیم.شاید داستان های‌ پرویز و پونه را در اینستاگرام دیده باشید، دیرین دیرین این نیز یک نوع واینرینگ اسـت که بـه ان انیمیشن واینرینگ می‌گویند.

 

انیمیشن واینرینگ «بـه نوعی Motion Graphic اسـت» نیز بـه تخصص نیاز دارد که بـه جای خود و هم بازی هایش بـه خلق یک شخصیت کارتونی طنّاز می‌پردازد.میتوان گفت سروش رضایی در صفحه ی ایستاگرام سوری لند «sooriland» یکی از موفق ترین واینر های‌ اینستاگرام اسـت که از روش انیمیشن واینرینگ استفاده کرده و بسیار تأثیرگذار جذاب و پرمخاطب اسـت.