سوسن دلشاد کیست؟ | بیوگرافی رقصنده معروف ایرانی در ترکیه (+عکس)

سوسن دلشاد یکی از رقصندهای مشهور ایرانی و متاهل اسـت کـه در ترکیه زندگی میکند و چند سالی اسـت کـه از ایران مهاجرت کرده و درامد خوبی هم دراین کشور دارد در ادامه با سوسن دلشاد بیوگرافی رقصنده مشهور ایرانی در ترکیه سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

بیوگرافی سوسن دلشاد 

بـه گزارش برترین بت سوسن دلشاد یکی از ایرانیان ساکن ترکیه اسـت. این دختر رقاص اسـت و رقص او دارای شهرت بسیار زیادی اسـت. این دختر بسیار زیبا می رقصد و مردم طرفدار او هستند. همسر او صباح گنجعلی اسـت کـه برای انتشار ویدئو هاي‌ او تلاش می‌کند و کار هاي‌ تدوین اش را انجام می‌دهد.

سوسن دلشاد کیست؟ | بیوگرافی رقصنده معروف ایرانی در ترکیه (+عکس)

او یک دختر کوچک دارد و آی دی اینستاگرامش soosan.dance می باشد و افراد زیادی وی را دنبال می‌کنند. او از طریق انتشار فیلم هایش بـه شهرت رسیده و فیلم هایش دست بـه دست در میان مردم پخش میشود. سوسن دلشاد، همسرش را اصلی ترین حامی اش میداند و ادعا می‌کند کـه بـه کمک این همسرش بـه این مرحله رسیده اسـت.

 

آدرس اینستاگرام سوسن دلشاد

اینستاگرام سوسن دلشاد نزدیک بـه 533 هزار فالور دارد و هر روزه استوری و پست هاي‌ زیادی منتشر می‌کند. او برای ساخت تیزر ها نیز فعالیت دارد و بـه کار تبلیغات نیز می‌پردازد. منبع درآمد این دختر از اینستاگرام اسـت. اما او شاگردانی نیز دارد و بـه ان ها آموزش رقص میدهد.

 

این دختر فیس با نمکی دارد و طرفدارانش زیاد اسـت. حرفه او بی نظیر اسـت و میتواند بـه خوبی بـه دیگران حرفه اش را منتقل کند. او از رقص هایش بـه عنوان ورزش نیز یاد می‌کند. او اعتقاد دارد کـه رقص یکی از راهکار هایي اسـت کـه بـه شـما کمک میکند کـه خوش اندام باشید. این دختر حتی دابسمش هایي می سازد و اینکار رابا حرفه اش مخلوط میکند.

 

خانم سوسن دلشاد در بیشتر کلیپ هایش با همسرش بـه رقص می‌پردازد. اینکار او در اینستاگرام بازتاب هاي‌ زیادی داشت. لازم بـه ذکر اسـت کـه این خانم جوان و زیبای ایرانی، بـه کار تبلیغ در موارد مختلف می‌پردازد. بـه این علت کـه این روش یکی از راه هاي‌ کسب درآمد بـه حساب می‌آید. باید بدانید کـه اغلب سلبریتی ها و یا شاخ هاي‌ مجازی از ان استفاده کرده و پول بـه دست می آورد.

 

اشنایی با زندگی سوسن دلشاد 

همانگونه کـه بیش تر اشاره شد خانم سوسن دلشاد کـه بـه عنوان یک رقاص در فضای مجازی شناخته میشود کـه شبکه هاي‌ اجتماعی بـه خصوص اینستاگرام فعال می باشد و او یک دنسر موفق اسـت. شاید برای تان جالب باشد کـه این خانم همیشه از حواشی دور بوده اسـت. خانم سوسن دلشاد و همسرش همیشه در تلاش برای زندگی آرام و بی حاشیه بوده اند و دختر شان را از این حواشی دور نگه داشته اند.

سوسن دلشاد کیست؟ | بیوگرافی رقصنده معروف ایرانی در ترکیه (+عکس)

سوسن دلشاد و همسرش برای رسیدن بـه این هدف در تلاش هستند تا خودرا از حرفهای نامربوط جدا کرده و بـه ان ها تا بـه حال تن نداده اند. بدانید کـه این زوج زیبا و خوش بخت بـه هدف بلند بالای خود نزدیک شده اند. این دو نفر جز رقص و ویدیو هاي‌ منتشر شده در اینستاگرام و یوتیوب، خودرا درگیر دیگر مسائل نمی‌کنند!

 

همسر او تایم زیادی می‌گذارد تا بتواند همسرش تا بـه موفقیت برساند و تدوین ویدئو هاي‌ سوسن دلشاد بـه کمک همسرش انجام میشود. همسر او، جناب آقای صباح گنجعلی، ویدیو هاي‌ این خانم را ویرایش کرده ودر پایان این کلیپ هاي‌ جذاب را، خود سوسن دلشاد منتشر می‌کنند. لازم بـه ذکر اسـت کـه خانم سوسن در پیج هاي‌ یوتیوب نیز فعالیت میکند کـه رقص هاي‌ خودرا در ان جا نیز قرار میدهد.

 

هنرهای رقاصی شیرین دلشاد 

رقص یکی از هنر هایي اسـت کـه نیازمند بـه بدنی خوش فرم و ورزش هاي‌ خاص دارد. هر شخصی دراین زمینه قدر نیست و نمیتواند بدنش را بـه خوبی انعطاف دهد. خانم دلشاد را میشود بـه عنوان یک هنرمند شناخت.

 

حال بیاید بـه مفهوم رقص و یا دنس بپردازیم. با توجه بـه مفهومی کـه در ویکی پدیا گفته شده اسـت ” رقص یا دنس عمل یا همان کنشی می باشد کـه ما انسانها بر مبنای حس و حرکت جهت ابراز حسی پرشور و فزاینده برای دنیای اطراف کـه نشان دهنده یک حالت و تجربه یا درک باشد. رقص چند حالت دارد.

سوسن دلشاد کیست؟ | بیوگرافی رقصنده معروف ایرانی در ترکیه (+عکس)

محل سکونت سوسن دلشاد

خانم سوسن دلشاد یکی از رقصنده هاي‌ مشهور ایرانی اسـت کـه در کشور همسایه ایران یعنی ترکیه زندگی میکند. رقص با زندگی او عجین شده اسـت. رقص واژه اي عربی اسـت کـه ریشه ان در زبان پارسی وَشت یا فَرخه می باشد. بـه رقص Danse نیز گفته میشود کـه Danse کله اي فرانسوی اسـت.

 

این هنر در دیرباز در دنیاوجود داشته اسـت کـه اکنون بـه عنوان یک حرفه و هنر شناخته می‌شود. همانطور کـه گفته شده بود، خانم دلشاد بـه عنوان یک هنرمند و فرد حرفه اي شناخته می‌شود. می‌توان گفت کـه بسیاری از شکل‌هاي‌ آغازین موسیقی و دنس باهم ایجاد و اجرا شده‌اند. بـه طور صادقانه می‌توان گفت کـه رقص یک خلاقیت ذهنی اسـت و این تکامل دوگانه در دوران مختلف ادامه داشته اسـت.

سوسن دلشاد کیست؟ | بیوگرافی رقصنده معروف ایرانی در ترکیه (+عکس)

رقصنده بزرگ ایرانی خانم سوسن دلشاد مدت زمان بسیاری اسـت، کـه از کشور خود دور اسـت. او کـه بـه دلیل هنر و توانایی هاي‌ خود و عدم تطابق هنر و فرهنگ کشورش وادار شد کـه ایران را برای همیشه ترک کند. سوسن از جمله دختر هایي اسـت، کـه عکس هاي‌ بسیاری را از خود منتشر میکند. این دختر زیبا و مشهور ایرانی، عکس هاي‌ خودرا در فضا هاي‌ مختلفی همچون یوتیوب و تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌کند.

 

نگاهی به تاریخچه رقص در ایران باستان 

رقص در ایران سابقه بلند و طولانی دارد. در دوران باستان ودر دربار شاهان از رقص برای مراسم عبادی استفاده میشود. برخی رقص را نوعی ارتباط معنویی و پر معنی با پروردگارشان می‌دانند و جنون را راهی برای نزدیک شدن بـه خدا می‌دانند. رقص یکی از ابزار هایي اسـت کـه جنون معنوی را در انسانها زنده میکند و ان ها را بـه عالم معنا میرساند.

سوسن دلشاد کیست؟ | بیوگرافی رقصنده معروف ایرانی در ترکیه (+عکس)

هر کس، رقص را بـه هدف و علت خاصی انجام میدهد. همین امر سبب میشود کـه معنای رقص تفاوت پیدا کند. خانم سوسن دلشاد کـه رقص هاي‌ مختلفی را انجام میدهد، اینکار را بـه سبب دیده شدن و علاقه و هم چنین کسی درآمد دنبال میکند. بدانید کـه هدف ها متفاوت اسـت و دلیلی ندارد کـه چنان چه کـه هدف شـما با دیگری در رقص فرق دارد، کار شـما و یا فرد مقابلتان اشتباه اسـت.

 

رقص هایي امروزه در جامعه رواج پیدا کرد کـه بـه رقص هاي‌ لخت مشهور هستند. این رقص ها بی بند و باری را ترویج می‌دهند ودر ان ها انسانها با بدن لخت خود، اندام هاي‌ شان را بـه نمایش می گذارند. خانم سوسن دلشاد هیچوقت اینگونه عمل نکرد و دارای پوشش کافی در رقص هایش اسـت.

 

شـما می‌توانید برای دیدن رقص هاي‌ این رقصنده ایرانی و دوست داشتی بـه پیج اینستاگرام او و یا در چنل او در یوتیوب مراجعه کنید. خانم دلشاد پر طرفدار اسـت و لایک و کامنت هاي‌ زیادی را دریافت میکند.