آموزش بازی پاسور وارWar بهمراه ترفند و قوانین لازم (پولساز)

بازی پاسور وار یکی از بازی های‌ بسیار مهیج ویژه سرگرمی ها و دورهمی ها اسـت و با توجه داشتن بـه قوانین لازم میتواند بـه یک سود عالی هم برای کاربران برساند در ادامه با آموزش بازی پاسور وارWar بهمراه ترفند و قوانین لازم سایت برترین بت را دنبال کنید .

 

بازی پاسور وار چیست ؟ 

بـه گزارش برترین بت آیا لیدی شانس همیشه بـه شما بدرخشده اسـت؟ بـه جای این که فرصتی در اتاق های‌ قمار لاس وگاس پیدا کنید ، چرا بـه جای آن بازی War را امتحان نمی‌کنید؟

 

جنگ یک بازی شانس اسـت که در سراسر جهان انجام میشود. برای خودتان مقداری پول پس انداز کنید و با یکی دو نفر زندگی کنید و جنگ کنید.برای ورود بـه سایت معتبر بازی پاسور و انواع بازی های‌ ورق وار کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

 

آموزش بازی پاسور وارWar بهمراه ترفند و قوانین لازم (پولساز)

هدف از بازی پاسور وار 

هدف بازی را بدانید. هدف از این بازی این اسـت که در نهایت همه ی ي کارت ها را بدست آورید. جنگ معمولاًً بین دو نفر انجام میشود اما حداکثر چهار نفر میتوانند بازی کنند. رتبه بندی کارتها در جنگ از بالاترین بـه پایینترین سطح AKQJT اسـت «10» 9 8 7 6 5 4 3 2. هیچ چیز بر آس و 2 غلبه نمیکند.

 

2- کارت ها را مرتب کنید. این باید یک عرشه استاندارد از 52 کارت باشد. سعی کنید تا آنجا که ممکن اسـت آنها را با هم مخلوط کنید ، مخصوصاً اگر این یک عرشه کاملاً جدید اسـت.

 

آموزش کامل بازی وار جنگ 

3- کارت ها را معامله کنید. رفت و برگشت بین خود و حریف خود را انجام دهید تا زمانی که دو نفر شما بـه همان تعداد کارت داشته باشید. هر کدام باید 26 کارت داشته باشید. هیچ یک از بازیکنان نباید بـه کارتهای خود نگاه کنند.

 

اگر با سه یا چهار بازیکن بازی می کنید ، همان پروتکل را دنبال کنید. بـه هر بازیکن مقدار مساوی کارت بدهید. اگر با سه بازی میکنید ، هر بازیکن باید 17 کارت داشته باشد. برای چهار بازیکن ، هر بازیکن باید 13 کارت داشته باشد.

 

شمازش کارت ها در بازی وار چگونه است؟

کارت ها را رو بـه روی میز قرار دهید. بازیکنان مجاز نیستند بـه کارت های‌ خود نگاه کنند. حریف شما نیز نباید قادر بـه دیدن کارت های‌ شما باشد. همچنین می‌توانید انها را دور از خود نگه دارید.

 

2- تا سه بشمارید و سپس یک کارت را ورق بزنید. هر بازیکن باید همزمان شمارش معکوس کرده و کارت را ورق بزند. شما فقط باید کارت بالایی کارتهای خود را ورق بزنید.

 

3- کارت های‌ خود را مقایسه کنید تا ببینید کدام بالاتر اسـت. بازیکنی که کارت بالاتری دارد در دور خود برنده میشود و هر دو کارت را جمع می کند تا بـه دست انها اضافه شود.برای ورود بـه سایت معتبر بازی پاسور و انواع بازی های‌ ورق وار کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

 

4- وقتی کارتهایی که ورق میزنید کارت همان کارت اسـت ، بـه «جنگ» بروید. با این حال ، لباس کارت مهم نیست. ارزش کارت مهم اسـت. دو جک میتواند War را تنظیم کند ، یا دو یا چند ده می تواند یک جنگ را تنظیم کند یا حتی دو آس میتواند یک جنگ را تنظیم کند. بـه عنوان مثال ، شما هر دو کارت خود را ورق میزنید و هر یک از “6” را ورق میزنید.

 

اکنون زمان جنگ اسـت. برای رفتن بـه جنگ ، هر بازیکن باید سه کارت دیگر رو بـه روی میز قرار دهد. برگه چهارم را ورق بزنید همان طور که وقتی در “جنگ” نیستید کارت را ورق میزنید. هر کسی که کارت چهارم بالاتری داشته باشد شخصی اسـت که هر 10 کارت را از دور میگیرد. اگر بازیکنی کارت کافی برای انجام جنگ را ندارد ، بازیکن باید کارت آخر خود را رو بـه رو کند. این کارتی خواهد بود که برای بازی در جنگ استفاده میشود.

آموزش بازی پاسور وارWar بهمراه ترفند و قوانین لازم (پولساز)

حضور بازیکنان در بازی وار

اگر با سه یا چهار بازیکن بازی میکنید: اگر دو یا چند بازیکن برای بالاترین کارت مساوی هستند ، هر بازیکن باید در یک کارت بـه صورت رو بـه پایین قرار بگیرد. سپس همه ی ي کارت بعدی را بـه صورت رو بـه بالا بازی می‌کنند همان طور که در دور غیر جنگی بازی می کنند. بازیکنی که بالاترین کارت را دارد برنده خواهد شد. اگر بین این دو یا چند بازیکن تساوی دیگری وجود داشته باشد ، جنگ باید ادامه یابد.

 

تشخیص فرد برنده در بازی وار 

5- بازی کنید تا یک نفر برنده تمام کارت های‌ عرشه شود. این ممکن اسـت مدتی طول بکشد ، زیرا جنگ یک بازی شانس اسـت ، اما در روزهای تنبل ، این یک روش عالی برای اشغال وقت شما اسـت.

 

قسمت 3 تغییرات در جنگ

دو کارت جوکر اضافه کنید. از اینها بـه عنوان دو بالاترین کارت در عرشه استفاده کنید. انها میتوانند هر چیزی را شکست دهند و بـه بازیکنانی که بـه انها تعلق می گیرد دست خوبی می دهند.

بازی جنگ

2- بـه روش رومانیایی بازی کنید. Război نسخه رومانیایی War اسـت. در Război ، تعداد کارتهایی که در “جنگ” بـه صورت رو بـه پایین قرار می‌گیرند ، با توجه بـه تعداد کارتهایی که “جنگ” را آغاز کرده اند ، تعیین می شود.

آموزش بازی پاسور وارWar بهمراه ترفند و قوانین لازم (پولساز)

مثال : اگر هر دو بازیکن عدد 6 را ورق بزنند ، هر بازیکن باید در طول جنگ 5 کارت رو بـه رو قرار دهد و یک کارت ششم را ورق بزند. ارزش تمام کارتهای چهره ده اسـت ، بنابراین هر بازیکن باید در طول جنگ نه کارت را کنار بگذارد و دهم را برگرداند.

 

برای تغییر کوتاهتر جنگ با نیم عرشه بازی کنید. از هر کارت دو عدد بردارید «بنابراین دو آس ، دو پادشاه ، دو 3 و غیره» و انها را جدا از نیمه دیگر عرشه قرار دهید. مرتب کردن و فقط از این 26 کارت برای بازی استفاده کنید. بازی خیلی سریعتر پیش میرود.

 

قوانین بازی وار

قوانین ویژه ای برای کارت ها تعیین کنید. بـه عنوان مثال ، در ابتدای بازی ، یک وایلد کارت انتخاب کنید.مثال : 2 قلب و 3 الماس را بـه عنوان کارتهای بی نظیر تعیین کنید. حتی یک آس هم نمی‌تواند در مقابل یک کارت وحشی بایستد.

 

جنگ 52 کارته را بازی کنید. هر یک از 26 کارت خود را مستقیماً رو بـه روی 26 کارت حریف قرار دهید. از خط پایین بروید و هر کارت را ورق بزنید ، زیرا حریف شما هر کارت را ورق می زند. جفت کارت هایی را که برنده میشوید جمع کنید و تکرار کنید.

 

بازی کنید تا زمانی که یک بازیکن تمام کارت ها را برنده شود، برای ورود بـه سایت معتبر بازی پاسور و انواع بازی های‌ ورق وار کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.