فرم پیش بینی بازی اینتر میلان و بولونیا سری آ ایتالیا

باشگاه اینتر میلان به مصاف بولونیا می رود کـه بازی بسیار حساسی برای آبی مشکی ها خواهد بود در ادامه با فرم پیشبینی بازی اینتر میلان و بولونیا سری آ ایتالیا سایت برترین بت را دنبال نمایید. 

 

آموزش شرط بندی دیدار اینتر و بولونیا 

شانس دو برابر بولونیا، یک انتخاب به شدت ریسکی از این بازی خواهد بود.

فرم پیش بینی بازی اینتر میلان و بولونیا سری آ ایتالیا

با توجه به این‌که بازی‌هاي‌‌ زیادی امروز برگزار میشود، تصمیم گرفتیم کـه یک گزینه ریسکی برای پیشبینی بولونیا و اینتر انتخاب کنیم. این گزینه در قالب یک شرط سینگل مطرح می‌شود. ما انتظار داریم امروز نوار پیروزی‌هاي‌‌ اینتر و آنتونیو کنته در سری آ پاره شود.

 

گرچه آمار اینتر نشان می دهد کـه این اتفاق به راحتی رخ نخواهد داد. اینتری‌ها در چند هفته اخیر تمام بازی‌هاي‌‌ خود را در لیگ برده‌اند و با فاصله به صدر جدول رفته‌اند. اما هر روندی یک نقطه پایان دارد و ما فکر می کنیم امشب می‌تواند این اتفاق رخ دهد.

 

بولونیا در نیم فصل دوم سری آ وضعیت به مراتب بهتری پیدا کرده و نشان داده کـه میتواند از هر تیمی امتیاز بگیرد. بولونیا در خانه تیم خوبی است. بولونیا سه مسابقه از پنج بازی آخرش در لیگ ایتالیا را برده است.

 

بولونیا همچنین در سه بازی آخر خانگی در سری آ هم ۷ امتیاز دشت کرده است. در هفت بازی آخر خانگی بولونیا، تنها یک شکست ثبت شده است. اکثر بازیکنان ترکیب اصلی اینتر به خاطر بازی‌هاي‌‌ ملی در اردو بوده اند و احتمالا کاملا خسته وارد زمین خواهند شد. این اتفاق در مورد بازیکنان بولونیا رخ نداده و آنها همگی به تمرینات عادی خود ادامه داده‌اند.

 

عملکرد بولونیا و اینتر در سری آ

بولونیا شاید روی کاغذ تیم بزرگی به نظر نرسد. اما این تیم یکی از پرافتخارترین تیم‌هاي‌‌ تاریخ ایتالیا است. آن ها تاکنون نه بار قهرمان سری آ شده‌اند. گرچه از آخرین قهرمانی بولونیا در فوتبال ایتالیا، بیش از ۶۰ سال می‌گذرد.

 

اینتر سابقه هجده قهرمانی را در لیگ ایتالیا دارد. نراتزوری دومین تیم پرافتخار کشور از این لحاظ است. در مسابقات این فصل سری آ، اینتر بعد از گذشت ۲۷ مسابقه، ۶۵ امتیاز دارد و با اختلاف بسیار خوبی صدرنشین جدول است.

 

اینتر در آستانه قهرمانی و پایان دادن به نه فصل قهرمانی پیاپی یوونتوس قرار گرفته است. بولونیا از ۲۸ مسابقه ۳۴ امتیاز دارد و در نتیجه یازدهم است. هدف اول بولونیا کـه سقوط نکردن بود، احتمالا رخ داده است. ان ها نیم نگاهی به نیمه بالای جدول دارند.

 

  • اینتر هشت بازی پیاپی را در سری آ برده است.
  • سه بازی آخر اینتر در لیگ در نیمه اول با مساوی به اتمام رسیده است.
  • هشت مسابقه از ده بازی آخر خارج از خانه اینتر در لیگ بالای ۲.۵ گل داشته است.
  • اینتر در هفت مسابقه از هشت بازی آخرش در لیگ حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.
  • پنج مسابقه از شش مصاف آخر دو تیم بالای ۲.۵ گل داشته است.
  • سه بازی آخر بولونیا در سری آ بالای ۲.۵ گل را ثبت کرده است.
  • اینتر در سه بازی آخرش در لیگ نیمه اول را مساوی کرده و در نهایت بازی را برده است.

آمار بازی های گذشته بولونیا و اینتر

به طور کلی شرایط اینتر به مراتب بهتر از بولونیا است. اما حداقل در دو فصل اخیر، بولونیا تیمی بوده کـه توانسته اینتر را اذیت کند. در شش تقابل آخر دو تیم، چهار پیروزی برای اینتر و دو برد برای بولونیا بدست آمده است.

فرم پیش بینی بازی اینتر میلان و بولونیا سری آ ایتالیا

اما بولونیا موفق شده دو بردش را در چهار مصاف آخر طرفین بدست بیاورد. سه مسابقه پیاپی است کـه رویارویی‌هاي‌‌ اینتر و بولونیا شاهد گلزنی هر دو تیم است. آمار دو تیم در ورزشگاه بولونیا کاملا متفاوت است.

 

در شش مصاف آخر دو تیم در این زمین، چهار پیروزی برای اینتر و دو تساوی بدست آمده است. بولونیایی‌ها معمولاً در ورزشگاه جوزپه مه آتزا نتیجه گرفته‌اند و در خانه معمولاً به اینتر باخته‌اند. اینتر دو سال پیاپی است کـه در این زمین برنده به خانه برمی گردد.

 

بازیکنان مطرح بولونیا و اینتر

در لیست کنونی بولونیا برای این بازی، امثال آنجلو داکوستا، آرون هیکی، ریکاردو اورسولینی، نیکولاس دومینگز، فدریکو سانتاندر، نیکولا سانسونه، تاکاهیرو تومیاسو، ابراهیم امبایه، آندرا پولی، گری مدل، آندری بالدورسون، روبرتو سوریانو، رودریگو پالاسیو، جردی شوتن، میچل دایکس و موسی بارو از بازیکنانی هستند کـه می توانند در نتیجه نهایی بازی تاثیرگذار باشند.

فرم پیش بینی بازی اینتر میلان و بولونیا سری آ ایتالیا

اینتر را هم با روملو لوکاکو، لاتارو مارتینز، الکسیس سانچز، نیکولو بارلا، کریستین اریکسن، روبرتو گالیاردینی، مارسلو بروزویچ، اشرف حکیمی، اشلی یانگ، متئو دارمیان، استفان دی فرای، میلان اشکرینیار، الساندرو باستونی و سمیر هندانوویچ می‌شناسیم.

 

سایت معتبر پیش بینی فوتبال 

انتخاب یک سایت معتبر در زمینه پیشبینی بسیار مهم است کـه ما به شـما سایت سیگاری بت را پیشنهاد میدیم کـه علاوه بر معتبر بودنش بونوس هاي‌‌ ویژه اي قرار میده برای ورود به سایت معتبر پیشبینی فوتبالی کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.