ارمیا قاسمی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر زیبای فیلم آسپرین (+عکس)

ارمیا قاسمی کیست؟

ارمیا قاسمی یکی از مدلینگ هاي‌ مرد فضای مجازی اسـت و علاوه بر درخشندگی در فیلم آسپرین در فضای مجازی هم عکس هاي‌ خودش را می‌گذارد در ادامه با بیوگرافی بازیگر زیبای فیلم آسپرین و حواشی او سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

بیوگرافی ارمیا قاسمی 

بـه گزارش هاتم بت ارمیا قاسمی تحصیل کرده دو رشته تحصیلی در دانشگاه می‌باشد کـه از هر دوی ان ها انصراف داده اسـت، او در دانشگاه سراسری مشغول بـه تحصیل در رشته عمران بود کـه پس از گذشت پنج ترم از دانشگاه انصراف داد.

ارمیا قاسمی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر زیبای فیلم آسپرین (+عکس)

بیوگرافی بازیگر زیبای فیلم آسپرین

 

و پس از ان در رشته معدن مشغول بـه تحصیل شد و پس از دو ترم از این رشته هم انصراف داد ودر حال حاضر بـه عنوان مدلینگ در فضای مجازی اینستاگرام مشغول بـه فعالیت می باشد اما پیش از ان در طی سال هاي‌ 1387 تا 1392 در بـه شغل عینک فروشی مشغول بود کـه بنا بـه دلایل و مسائل ارزی بـه اینکار خود ادامه نداد.

 

بـه گفته خود ارمیا شخص بـه شدت مذهبی بوده و از زمانی کـه بـه سن تکلیف رسیده اسـت نماز خودرا تا کنون ترک نکرده اسـت. در فضاهای اجتماعی مختلف هم چون اینستاگرام و فیس بوک میتوانید عکس هاي‌ ایلیا قاسمی برادر ارمیا قاسمی و همچنین عکس ارمیا قاسمی را مشاهده کنید.

 

بازیگری ارمیا قاسمی در سریال آسپرین 

اگر اهل فیلم هاي‌ تلوزیونی و سینمایی باشید حتماً ارمیا قاسمی و نقش وی را در عده اي از فیلم ها مشاهده کرده‌اید. سریال آسپرین بـه کارگردانی فرهاد نجفی از جمله فیلم هایي بود کـه ارمیا در ان بـه ایفای نقش پرداخته و توانست بـه شهرت برسد.

 

سریال آسپرین در واقع داستان چهار نفر از نخبه هاي‌ علم روانشناسی می‌باشد کـه بـه طور مخفیانه در حال پیگیری پروژه اي تحقیقاتی بـه نام آسپرین می باشند کـه مربوط بـه بیمارنی اسـت کـه بـه بیماری فراموشی مبتلا هستند اما ان چیزی کـه از نتایج تحقیقات خود بـه دست می آورند خلاف انتظار ان ها اسـت.

 

علاوه بر این او در فیلم سینمایی و مشهور عین شین قاف هم بـه ایفای نقش نیز پرداخته اسـت او پیش از بازی دراین فیلم بـه مدت یکسال و نیم در کانون فیلم سازان جوان دوره بازیگری را آموزش دیده اسـت.

 

گرچه سریال نمایش خانگی 17 قسمتی آسپرین کـه ارمیا در ان بازی کرده بود ان چنان مشهور و دیده نشد اما دیگر تجربه او بازی در سریال تلوزیونی کوبار در نقش ستار بود کـه در فروردین ماه سال 1397 و از شبکه دو سیما پخش شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. ارمیا قاسمی در سریال کوبار نخستین حضور خودرا برای ورود بـه تلوزیون تجربه کرد.

 

حضور ارمیا قاسمی در خندوانه 

شـما می‌توانید با مراجعه در اینترنت و جست و جو در سایت هاي‌ مختلف و یا در یوتیوب و فضاهای اجتماعی مختلف هم چون اینستاگرام علاوه بر عکس ارمیا قاسمی، فیلم ها و کلیپ هاي‌ مرتبط با وی را هم چون تجربه حضور در خندوانه و صحبت با جناب خان را مشاهده نمایید و با این بازیگر جوان و جذاب ایرانی بیشتر آشنا شوید.

آدرس اینستاگرام ارمیا قاسمی چیست؟

تعداد زیادی از افراد با پیشرفت و گسترش تکنولوژی در بستر اینترنت و ایجاد شبکه هاي‌ اجتماعی مختلف روی بـه دنیای مجازی آورده و برای خود صفحه اي اختصاصی را ایجاد کرده اند.

 

عده اي از این کاربران با توجه بـه هنر و استعدادی کـه دارند و یا زیبایی خدادادی خود با انجام فعالیت هاي‌ مختلف دراین شبکه هاي‌ اجتماعی هم چون اینستاگرام بـه کسب درآمد میپردازند و از این طریق درآمد خوبی را هم کسب می‌کنند.

 

ارمیا قاسمی قد 187 سانتی متری خود و با 88 کیلو گرم وزن هم از جمله این کاربران مجازی اسـت کـه با همکاری با برند هاي‌ مختلف بـه عنوان یک از مدل هاي‌ اینستاگرام دراین شبکه بـه فعالیت پرداخته و کسب درآمد می‌کند.شـما می‌توانید با کلیک بر روی اینستاگرام ارمیا قاسمی بـه صفحه رسمی این بازیگر دسترسی داشته باشید.

 

 

ارمیا قاسمی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر زیبای فیلم آسپرین (+عکس)

ارمیا قاسمی و همسرش

با جست و جو در اینترنت ممکن اسـت این تیتر بـه چشمتان خورده باشد بیوگرافی ارمیا قاسمی و همسرش در صورتی کـه این جوان بیست و نه ساله ایرانی هرگز ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

 

علاوه بر این در فضاهای اجتماعی مختلف هم چون اینستاگرام خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این‌که عکس ارمیا قاسمی و دوست دخترش اسـت و یا ان کـه عکسهای دختران بسیاری را ممکن اسـت مشاهده کرده باشید کـه تعداد زیادی از ان ها هواداران و طرفداران او نیز می باشند و از ان ها بـه عنوان همسر ارمیا نام برده شده اسـت کـه همه ی ان ها دروغی بیش نیست.

 

الیکا شاکردوست تنها خواهر الناز شاکر دوست بازیگر خوب کشورمان هم چندی پیش دست خوش این حاشیه ها شده بودو در تعداد زیادی از سایت ها اعلام شده بود الیکا شاکردوست و ارمیا قاسمی با یک دیگر ازدواج کرده اند.

 

در صورتی این خبر حقیقت نداشت و از سوی این بازیگر تکذیب شد ودر این باره گفت: من و الیکا دوستان صمیمی یک دیگر بوده و همکاری هایي را در زمینه مدلینگ لباس با یک دیگر داشته ایم و این موضوع باعث سوء استفاده عده اي از کابران مجازی از ان ها شده بود.

ارمیا قاسمی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر زیبای فیلم آسپرین (+عکس)

ارمیا قاسمی و ارسلان قاسمی و حواشی انها 

در رابطه با افراد مشهور و سلبریتی ها همواره حاشیه هاي‌ بسیاری نیز ایجاد می‌شود و خبرهایی در رابطه با ان ها منتشر میشود کـه تعداد زیادی از ان ها حقیقت ندارد بـه عنوان مثال چندی پیش خبری مبتنی بر این‌که ارمیا قاسمی عموی ارسلان قاسمی می باشد.

 

و این دو با بازیگر با یک دیگر نسبت فامیلی دارند در اینترنت و فضای مجازی منتشر شد کـه هر دوی ان ها این خبر را تکذیب نمودند ودر این باره گفتند کـه تنها در فامیل با یک دیگر شباهت دارند ودر غیر این صورت هیچگونه نسبت فامیلی دیگری با یک دیگر ندارند و این خبر حقیقت ندارد.

 

علاقه ارمیا قاسمی به دنیای مدلینگ 

او در رابطه با حضورش در اینستاگرام و فعالیت در عرصه مدلینگ اینگونه بیان می‌کند کـه برای گرفتن عکس بـه آتلیه یکی از دوستانش مراجعه کرده و پس از گرفتن عکس، دوست او عکس ارمیا قاسمی را در فیس بوک منتشر میکند و پس از ان با لایک ها و بازدیدهای کاربران بسیاری مواجه میشود.

ارمیا قاسمی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر زیبای فیلم آسپرین (+عکس)

پس از گذشت مدتی آتلیه هاي‌ عکاسی مختلف بسیاری بـه او پیشنهاد همکاری و همچنین همکاری با فعالان حوزه عرضه پوشاک و لباس مواجه می‌شود کـه بـه قول خودش علاقه اي بـه این حرفه نداشته و ندارد.

 

ودر این رابطه میگوید در کشور جمهوری اسلامی ایران شغل مدلینگ درآمد کمی دارد و دلش نمیخواهد بـه این حرفه بـه عنوان یک شغل و حرفه نگاه کند و ترجیح می‌دهد حرفه بازیگری را دنبال کند. با این حال حدود هفت سال می باشد کـه در زمینه مدلینگ مشغول بـه فعالیت می‌باشد.