مجله شرطبندی کلمبیا تقدیم میکند

بازی پاسور چند تا کارت دارد؟ (فلسفه بازی پاسور)

بازی پاسور چند تا کارت دارد؟ 

بازی پاسور چند تا کارت دارد؟ فلسفه کارت های بازی پاسور چیست؟ در این مطلب به بررسی معنی ورق های پاسور می پردازیم. بازی ورق که با نام پاسور هم شناخته می شود دارای معانی و رازهای زیادی می باشد، ما در پست های قبلی هم به طور کامل در اینباره صحبت کرده ایم، اما امروز می خواهیم به بررسی فلسفه تعداد کارت های پاسور بپردازیم. در ادامه بیشتر صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

 

تعداد کارت های بازی پاسور

بازی پاسور چند تا کارت دارد؟ (فلسفه بازی پاسور)

درمورد تعداد کارت های بازی پاسور باید بگوییم که این بازی دارای 52 کارت می باشد. ورق های بازی به 4 دسته 13 تایی تقسیم بندی می شوند، البته 2 کارت جوکر هم در بسته کارت ها وجود دارد. کارت جوکر در بازی پاسور نقش چندانی ندارد، در برخی بازی ها از جوکر استفاده می شود، در برخی موارد هم از کارت های جوکر به عنوان کارت های گمشده استفاده می شود.

 

چرا پاسور 52 ورق دارد؟

همان طور که در بالا هم گفتیم، بازی پاسور از چهار دسته سیزده تایی تشکیل می شود که مجموع آنها می شود 52 کارت. هر دسته از کارت های بازی دارای معانی، نمادها و امتیازات و ارزش های مشخصی هستند. البته توجه داشته باشید که بسته به هر نوع بازی، ارزش دسته کارت ها ممکن است تغییر کند. مثلا در یک بازی خال دل بالاترین ارزش را دارد و در بازی دیگر ممکن است خال گشنیز با ارزش ترین باشد.

 

خال های بازی پاسور (ورق)

هر کدام از دسته کارت های بازی با نام (خال) شناخته می شوند، این به خاطر رنگ، نماد و معنی کارت های می باشد. خال های بازی ورق دارای ارزش مشخص شده در هر بازی می باشند. به عنوان مثال: خال گشنیز کم ارزش ترین خال بازی است، اما در بازی چهاربرگ این خال بیشترین ارزش را دارد. به بیان دیگر باید بگوییم که هر نوع بازی مشخص می کند که کدام خال ارزش بیشتری داشته باشد.

بازی پاسور چند تا کارت دارد؟ (فلسفه بازی پاسور)

ارزش خال های پاسور به ترتیب زیر است:

خال دل

خشت

پیک

گشنیز

 

کارت های پاسور چگونه بوجود آمدند؟

تاریخچه بازی پاسور به کشور چین بازمی گردد، زمانی که چینی ها از این کارت ها که از کاغذ ساخته میشد برای بازی یا شرط بندی استفاده می کردند. این ورق های کاغذی وارد هند، سپس ایران و در آخر وارد اروپا شدند، در کشور فرانسه کارت های بازی به بلوغ امروزی شان رسیدند و تغییرات نهایی مثل اضافه شدن کارت های جوکر هم در ایالات متحده آمریکا انجام گرفت.

 

آشنایی با اسرار بازی پاسور

بازی پاسور چند تا کارت دارد؟ (فلسفه بازی پاسور)

حال که متوجه شدید بازی پاسور چند ورق دارد و چرا ورق های بازی 52 عدد هستند، می توانید با دیگر رازها و معانی این بازی آشنا شوید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درمورد رازهای بازی ورق می توانید به مطالب پیشنهادی که در زیر ارائه داده ایم مراجعه کنید. شما می توانید با تمام اسرار بازی پاسور آشنا شده و اطلاعات عمومی خود درمورد این بازی را ارائه دهید.

 

سایت بازی پاسور آنلاین پولی

همچنین اگر علاقه دارید تا در بزرگترین و معتبرترین سایت بازی پاسور آنلاین پولی فعالیت داشته باشید، می توانید به لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید. با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت ما می توانید در انواع بازی های پاسور آنلاین با پول واقعی شرکت کنید، بدیهی است که اگر مهارت های بالایی داشته باشید، می توانید برنده مبالغ بسیار خوبی باشید.

 

منبع: columbia-sportswear.org