مجله شرطبندی کلمبیا تقدیم میکند

ترفند برنده شدن در بازی انفجار | روش های تضمینی برای پیش بینی و برد

بهترین ترفند برنده شدن در بازی انفجار 

در این بخش با ترفند برنده شدن در بازی انفجار و کسب درآمد از طریق بازی انفجار را مرور می کنیم. روش های تضمینی برای پیش بینی دقیق ضریب و برد در بازی انفجار چه چیزهایی هستند؟ آیا بازی انفجار قابل پیش بینی است یا صرفا باید روی شانس خود شرطبندی کنیم؟ انفجار یک بازی پولساز و پرطرفدار است، فضای ساده و الگوریتم پیچیده این بازی مورد توجه کاربران و بت بازان قرار گرفته و روزانه هزاران نفر در این بازی روی شانس خود شرط می بندند.

 

نحوه برد در بازی انفجار

در ابتدا اجازه دهید کمی درباره بازی صحبت کنیم تا اگر تازه کارها مشغول خواندن این مطلب هستند، محتوای امروز را بهتر درک کنند. بازی انفجار یک بازی بسیار ساده برای شرطبندی و شانس آزمایی می باشد، این بازی در کشورمان طرفداران بسیاری دارد و منصفانه بودن و مهندسی دقیق این بازی هر روز کاربران زیادی را به سمت خود می کشاند. در این بازی شما با یک نمودار رو به رو خواهید شد که دائما در حال اوج گرفتن و بسته شدن است.

ترفند برنده شدن در بازی انفجار | روش های تضمینی برای پیش بینی و برد

در مرحله اول شما باید حساب کاربری تان را شارژ کنید و سپس وارد پنل بازی شوید. در سمت راست نمودار یک گزینه به نام (ثبت شرط) وجود دارد. بعد از انتخاب مبلغ و ثبت شرط نمودار شروع به اوج گرفتن می کند، شما باید قبل از توقف خودکار نمودار روی گزینه (برداشت) کلیک کنید تا برنده بازی باشید. (مبلغ شرط در ضریب برد شما ضرب شده و به حساب کاربری تان منتقل می شود).

 

هک و ربات بازی انفجار

داستان هک و فروش ربات بازی انفجار دقیقا همانند فروختن نقشه گنج و زیرخاکی می باشد! کسی که بتواند این بازی را هک کند هیچوقت روش و فرمول خود را نمی فروشد، بلکه برای سود خودش استفاده می کند. ربات بازی انفجار با قیمت هایی نازل و ارزان فروخته می شوند و در عمل هیچ کارایی ندارند، بنابراین پولی با زحمت بدست آورده اید را به سادگی بر باد ندهید.

 

اطمینان از پایدار بودن اینترنت در بازی انفجار

در قدم اول از پایدار بودن اینترنت خود مطمئن شوید، هر نوع قطعی و افت سرعت می تواند بازی را خراب کند. هرگاه به نوسانات اینترنت خود شک داشتید گزینه برداشت اتوماتیک (تصویر زیر) را در پنل بازی فعال کنید.

ترفند برنده شدن در بازی انفجار | روش های تضمینی برای پیش بینی و برد

این گزینه را روی یک ضریب مشخص قرار دهید تا اگر اینترنت قطع شد بازی به طور خودکار روی همان ضریب برداشت کند. اگر نمی خواهید از گزینه برداشت اتوماتیک استفاده کنید، این گزینه را روی بی نهایت قرار دهید تا به طور خودکار برداشتی صورت نگیرد.

 

در صورت برنده شدن در بازی انفجار طمع نکنید

روزی یکبار وارد سایت شوید و در صورتی که مبلغ بالایی برنده شدید طمع نکنید و در دست های بعد با مبالغ بالا شروع نکنید. هرگاه سود خوبی کسب کردید در دست بعدی مبلغ را کاهش دهید زیرا که ممکن است در چند دست پیاپی با ریزش ضرایب رو به رو شوید.

 

گول ضرایب بالا را در بازی انفجار نخورید

ترفند برنده شدن در بازی انفجار | روش های تضمینی برای پیش بینی و برد

به ازای هر ضریب بالا در بازی انفجار چند دست صبر کنید. معمولا بعد از یک ضریب بالا، تا چند دست با افت ضرایب رو به رو می شویم.به گزارش سایت فوتبال 91 گاهاً در چند دست پیاپی ضریب های بالایی را می بینیم، اما این اتفاق همیشگی نیست و ریسک شکست را نپذیرید. شما باید روی استراتژی که خودتان در نظر گرفته اید بازی کنید، گاهی ضرایب بالا گول زننده هستند و باعث ضرر شما در شرطبندی می شوند.

 

یک مبلغ مشخص در بازی انفجار در نظر بگیرید

با تمام پول خود بازی را آغاز نکنید. هر چقدر مبلغ ورودی را بالاتر تعیین کنید ضریب ها هم سود بیشتری می دهند اما در صورت باخت خواهید فهمید که ضرر بازی کردن بیشتر از سود آن است و به زودی از این بازی دلسرد خواهید شد. همیشه با یک مبلغ ثابت بازی کنید و به آن وفادار باشید.

 

بهترین ضریب در بازی انفجار

ترفند برنده شدن در بازی انفجار | روش های تضمینی برای پیش بینی و برد

بهترین ضرایب برای بازی انفجار بین عدد (2 تا 3) می باشد. می توانید بین این 2عدد برداشت اتوماتیک را فعال کنید، برای برد در این استراتژی از روش مارتینگل که در مقالات گذشته به طور مفصل توضیح داده ایم، استفاده کنید.

 

ثبت نام در سایت بازی انفجار

برای شروع در سایت که در نوار بالا برای شما اماده کرده ایم ثبت نام کنید، این سایت ضرایب منصفانه تر و بالاتری دارد و به عنوان سایت بازی انفجار همیشگی تان انتخاب می کنید، سابقه حضور و فعالیت شما در این سایت می تواند امتیازاتی را به همراه داشته باشد.

 

احتمالاتی که در بازی انفجار باید مد نظر قرار دهید

در آخر نیز یک جمع بندی منطقی از میزان اعداد ضرایب در بازی انفجار را به اشتراک می گذاریم. با در نظر گرفتن این احتمالات بازی کرده و تجربه کسب کنید تا بتوانید صاحب سودهای کلان در بازی انفجار شوید.

ترفند برنده شدن در بازی انفجار | روش های تضمینی برای پیش بینی و برد

تقریبا 3/2 ضرایبی که اعداد قبلی شان بالای 30 بوده در ضریب کمتر از عدد 2 بسته می شوند. 50 درصد از ضرایب اعدادی بالاتر از 2 دارند. 3/1 ضرایب بازی اعدادی بالاتر از 4 دارند.

 

منبع : سایت بازی انفجار فوتبال 91

 

منبع: columbia-sportswear.org