مجله شرطبندی کلمبیا تقدیم میکند

زیباترین سینه های زنان دنیا این خانم های زیبا و خوش اندام دارند !

عکس زنانی که زیباترین سینه های دنیا را دارند 

در این مطلب با زنانی آشنا می شویم که زیباترین سینه های زنان دنیا را دارند. سایز سینه و فرم آن یکی از معیارهای زیبایی زنان در کشورهای غربی محسوب می شود. زنان مشهور معمولا مبالغ زیادی را صرف زیبایی سینه های خود می کنند و برخی هم با اجرای عمل های متعدد سعی در بزرگ کردن سینه های خود دارند. حال برخی از سلبریتی ها در لیست زنانی قرار گرفته اند که زیباترین ممه های جهان را دارند.

 

این زنان زیباترین ممه های جهان را دارند

در بین معیارهای زیبایی برای زنان، امروز سایر سینه ها مورد بسیار مهمی محسوب می شود. زنان مشهور اعم از خواننده ها، بازیگران، ورزشکاران، مدل ها و شاخ های مجازی، با عمل های زیبایی سعی دارند تا سینه های جذاب تر و خوش فرم تری داشته باشند. البته باید بگوییم که برخی از آنها دارای سینه های طبیعی بوده و به همین خاطر از جذابیت بیشتری برخوردار می باشند.

 

سینه های کیم کارداشیان

زنانی که زیباترین سینه های دنیا را دارند 18+

Kim Kardashian یکی از مشهورترین زنان جهان می باشد. او همچنین به عنوان یکی از داغ ترین و جذاب ترین زنان دنیا شناخته می شود. کیم کارداشیان و خواهران او علاقه زیادی به نشان دادن اندام خود دارند. هر عکسی که خواهران کارداشیان در اینستاگرام منتشر می کنند، صدها میلیون لایک دریافت می کند. این سلبریتی هنوز هم یکی از داغ ترین بدن های زنانه را دارد.

 

سینه های نیکی میناژ

زنانی که زیباترین سینه های دنیا را دارند 18+

Nicki Minaj به اندازه تمام دختران بد، عکس نیمه برهنه از خود منتشر کرده است. باید بگوییم که او تقریباً به همان اندازه که آهنگ های جدید منتشر می کند ، سینه هایش را نشان می دهد. در حال حاضر نیکی میناژ یکی از داغ ترین زنان جهان است و مردان زیادی عاشق اندام او می باشند. نیکی میناژ یکی از خواننده هایی است که عمل های زیادی بر روی سینه و باسن خود انجام داده است.

 

سینه های امیلی راتایکوفسکی

زنانی که زیباترین سینه های دنیا را دارند 18+

Emily Ratajkowski یک بازیگر و مدل آمریکایی است. برخلاف نام او که شبیه به نام روس ها می باشد، امیلی یک دورگه آمریکایی یهودی می باشد. سینه های این مدل آمریکایی جزو زیباترین سینه های جهان شناخته می شود. او در فیلم gone girl برهنه شد و طرفداران او بالاخره توانستند سینه های طبیعی این بازیگر و مدل معروف را ببینند.

 

سینه های کایلی جنر

زنانی که زیباترین سینه های دنیا را دارند 18+

Kylie Jenner میلیونر خود ساخته آمریکایی میلیون ها هوادار در سراسر جهان دارد. او یکی از داغ ترین دختران جهان می باشد و یکی از جذاب ترین اندام های زنانه دنیا را دارد. کایلی جنر یکی از شاخ های مجازی بوده و در بین 10 چهره با بیشترین فالوور در اینستاگرام قرار دارد. هر بار که کایلی عکس های بدن نمای خود را به اشتراک می گذارد، میلیون ها لایک از تمام جهان دریافت می کند.

 

سینه های کیتی پری

Katy Perry جزو مشهورترین خواننده های زن جهان است. او جذابیت بسیار زیادی دارد و یکی از زیباترین خواننده های جهان هم محسوب می شود. خانم کیتی پری جزو زنانی است که جذاب ترین سینه های دنیا را دارند، او فتوشات های زیادی از اندام خود منتشر کرده و این یکی دیگر از دلایلی است که کیتی تا این اندازه محبوبیت دارد.

 

سینه های ماریا کری

زنانی که زیباترین سینه های دنیا را دارند 18+

Mariah Carey جزو داغ ترین خواننده های دنیا است. او یکی از معروف ترین ها بوده و همیشه به خاطر اندام زیبا و جذاب خودش ستایش شده است. با اینکه او جزو خواننده های میانسال محسوب می شود اما هنوز هم جزو داغ ترین زنان دنیا می باشد. ماریا کری نیز یکی از سلبریتی هایی است که داغ ترین سینه های دنیا را دارد.

 

سینه های شارلوت مک ‌کینی

زنانی که زیباترین سینه های دنیا را دارند 18+

Charlotte McKinney یکی از مدل ها و هنرپیشه های معروف آمریکایی می باشد. او به خاطر پوست سفید و زیبا و همچنین اندام مناسبی که دارد، جزو داغ ترین زنان دنیا محسوب می شود. او یکی از زنان مشهوری است که بهترین سینه های دنیا را دارد. باید بگوییم که سینه های این مدل معروف طبیعی بوده و تا به حال عمل زیبایی بر روی آنها انجام نداده است.

 

سینه های جی جی حدید

Gigi Hadid سینه های جی جی حدید به اندازه زیبایی او طبیعی به نظر می رسد. این مدل معروف فلسطینی آمریکایی بعد از زایمان فرزند خود با افزایش سایز سینه مواجه شد، چیزی که جی جی ا جذاب تر از قبل کرده است. جی جی حدید یکی از مدل های مشهور و بلند قامت جهان است که با زین خواننده پاکستانی انگلیسی ازدواج کرده است.

 

منبع: columbia-sportswear.org