پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی لیگ قهرمانان اروپا

پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی 

در اینبخش راهنمای پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی را مرور می‌کنیم. دو تیم اسپانیایی و انگلیسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بـه مصاف هم خواهند رفت. هواداران دو تیم از حالا بـه آنالیز عملکرد تیم ها پرداخته اند تا در زمان بازی بتوانند پیشبینی دقیقی بر روی نتیجه نهایی این بازی حساس داشته باشند. واکنش هاي‌ تیم ها بـه بازی نشان میدهد کـه برای این رقابت خودشان را آماده کرده اند.

 

راهنمای پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید چلسی

پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی لیگ قهرمانان اروپا

با انجام قرعه‌کشی، تیم‌هاي‌ حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خودرا شناختند. در یکی از این دیدارها چلسی باید بـه مصاف اتلتیکو مادرید برود. هردو تیم سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند و هواداران بر روی برد تیم هاي‌ مورد علاقه خود حساب باز کرده اند و افراد زیادی می‌خواهند بر روی نتیجه این بازی شرط بندی کنند.

 

تاریخچه تقابل های اتلتیکو و چلسی

این چهارمین تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا و دومین تقابل آن ها در مرحله حذفی اسـت. چلسی کـه در بازی رفت نیمه‌نهایی ۱۴-۲۰۱۳ با تساوی بدون گل از مادرید خارج شده بود، در استمفوردبریج ۳-۱ باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

برد و باخت هاي‌ دو تیم در مقابل یک دیگر

در ۴ تقابل دو تیم در مراحل گروهی «۱۰-۲۰۰۹ و ۱۸-۲۰۱۷» چلسی ۲ برد و ۲ تساوی داشته، از جمله پیروزی ۲-۱ در سپتامبر ۲۰۱۷ کـه اولین شکست اتلتیکو در خانه جدیدش، واندا متروپولیتانو بود. تک بازی دو تیم در سوپرجام اروپا ۲۰۱۲ با پیروزی ۴-۱ مادریدی‌ها همراه بود.

 

جایگاه چلسی در لیگ برتر جزیره

پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی لیگ قهرمانان اروپا

تیم چلسی در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ برتر انگلستان قرار دارد. این تیم در 23 بازی در لیگ جزیره موفق شده تا مجموعا 39 امتیاز را تا این لحظه کسب کند.

 

برترین گلزنان چلسی 2020-2021

ابراهام 6

جورجینیو 5

کورت زوما 4

تیمو ورنر 4

مونت 3

اولیویه ژیرو 3

بنجامین چیلول 2

هودسون 2

تیاگو سیلوا 2

کای هاورتز 1

حکیم زیاش 1

سزار آزپیلیکوئتا 1

 

جایگاه اتلتیکو مادرید در لالیگا اسپانیا

پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی لیگ قهرمانان اروپا

تیم اتلتیکو مادرید در حال حاضر در صدر لالیگا اسپانیا قرار دارد. این تیم در 22 بازی تا این لحظه توانسته 46 امتیاز کسب کند و با اختلاف یک بازی بیشتر و 3 امتیاز بالاتر از تیم بارسلونا در رتبه 1 لیگ برتر اسپانیا «لالیگا» قرار گرفته اسـت.

 

برترین گلزنان اتلتیکو مادرید 2020-2021

لوئیس سوارز 16

ژائو فلیکس 6

مارکوس یورنته 6

آنخل کوره آ 3

سائول نیگز 2

یانیک کاراسکو 2

دیگو کاستا 2

کوکه 1

کوکه 1

هرموسو 1

 

تاریخ بازی اتلتیکو مادرید و چلسی

این بازی در روز چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 12:00 برگزار خواهد شد. 

 

شانس برد کدام تیم بیشتر اسـت؟

با توجه بـه حواشی اخیر کـه در باشگاه چلسی رخ داد، اکثر افراد پیشبینی کرده اند کـه اتلتیکو مادرید برنده این بازی خواهد بودو میتواند چلسی را از رقابت هاي‌ لیگ قهرمانان اروپا حذف کند. البته هواداران تیم چلسی هم روی برد تیم محبوب شان حساب زیادی باز کرده اند.

 

سایت پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی

اگر می‌خواهید در پیشبینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی با بالاترین ضریب شرکت کنید، میتوانید بـه لینک ورود بـه سایت پایین صفحه مراجعه کرده ودر معتبرترین سایت پیشبینی فوتبال ایران ثبت نام کنید و از ضرایب بالا و امکانات عالی پیشبینی دراین سایت لذت ببرید.

 

اطلاعات بیشتر درمورد بازی 

یوفا چندی پیش بـه شکل رسمی اعلام کرد کـه 5 اسفند، بخارست میزبان بازی اتلتیکو و چلسی از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود. این بازی در ورزشگاه ناسیونال آرنا بـه انجام خواهد رسید. دیداری کـه قرار بود در ورزشگاه وندا متروپولیتانو برگزار شود ولی بـه دلیل تمدید ممنوعیت ورود اتباع بریتانایی بـه اسپانیا تا روز 2 مارس«12 اسفند»؛ امکان برگزاری بازی در خاک اسپانیا وجود نداشت.

پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و چلسی لیگ قهرمانان اروپا

بـه همین دلیل یوفا گزینه برگزاری بازی در زمینی بی طرف را در دستور کار قرار داد. پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری بازی در ورزشگاه لوئیجی فراری ایتالیا مطرح شده بود ولی در نهایت تصمیم بر این شد تا بازی در بخارست رومانی برگزار شود. شرایطی مشابه برای بازی سوسیداد و منچستریونایتد در لیگ اروپا وجوددارد و این بازی در تورین بـه انجام خواهد رسید.