بیوگرافی میا ملانو بازیگر پورن Mia Melano عکس های لخت 18+

بیوگرافی میا ملانو بازیگر پورن مشهور 

در این بخش بیوگرافی میا ملانو بازیگر پورن مشهور را مرور می کنیم. میا ملانو مدل و بازیگر آمریکایی است، او یکی از چهره های جوان صنعت مدلینگ و پورنوگرافی محسوب می شود و متولد سال 1379 است. میا ملانو همچنین یکی از چهره های محبوب در شبکه های اجتماعی است و بیش از نیم میلیون فالوور در پیج اصلی خود دارد. در ادامه با این بازیگر و مدل مشهور آمریکایی آشنا خواهیم شد.

 

میا ملانو mia melano کیست؟

بیوگرافی میا ملانو Mia Melano

نام اصلی: میا ملانو

متولد: 2000

ملیت: آمریکایی

پیشه: مدل، بازیگر پورن

محل سکونت: ایالات متحده آمریکا

وضعیت تاهل: مجرد

قد: 181 سانتی متر

وزن: 70 کیلوگرم

میزان دارایی: بیش از 1 میلیون دلار در سال

 

بیوگرافی میا ملانو پورن استار

درباره میا ملانو Mia Melano

میا ملانو متولد سال 2000 میلادی می باشد، او از جوان ترین بازیگران پورن و مدل های مشهور جهان محسوب می شود. او در ایالت واشینگتن زاده شده است. میا ملانو در یک خانواده مسیحی زاده شده است و از سن 18 سالگی فعالیت در زمینه مدلینگ و صنعت پورن را آغاز کرده است. از خانواده و تحصیلات او اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

 

میا ملانو چگونه پورن استار شده است؟

اندام لخت میا ملانو توی آب

او قبل از ورود به صنعت بزرگسالان به عنوان پیشخدمت در یک رستوران غذاخوری خوب در سیاتل کار می کرد. میا کم کم با صنعت پورن آشنا شد و این عرصه پا گذاشت، او در حال حاضر در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد و در شبکه های اجتماعی به عنوان یک مدل پرطرفدار هم شناخته می شود.

 

فیلم های پورن mia melano

بیوگرافی و عکس های خفن میا ملانو بازیگر پورن

فیلم های میا ملانو در وب سایت های پورن طرفداران زیادی دارند و ویدیوهای او تاکنون میلیون ها بازدید داشته اند. او در سایت هایی از جمله سایت پورن هاب طرفداران بسیار زیادی دارد. برای دیدن ویدیوهای او می توانید نام او را در این سایت ها جست و جو کنید. او به واسطه دوستانی که دارد با دنیای پورن آشنا شده است. 

 

مشخصات ظاهری میا ملانو 

فیلم سوپر میا ملانو بازیگر پورن استار

او موهایی به رنگ بلوند روشن و چشمانی آبی دارد. میا دختر بلند قامتی است و 181 سانتی متر قد دارد. همچنین او مجرد می باشد و تاکنون با کسی قرار نداشته است و در شبکه های اجتماعی نیز کسی را به عنوان نامزد یا دوست خود معرفی نکرده است. 

 

عادت ها و علایق میا ملانو

عکس های لخت میا ملانو Mia Melano

درمورد عادت های میا باید بگوییم که او الکل می نوشد و سیگار می کشد، او رنگ سفید را دوست دارد و از میان حیوانات خانگی علاقه زیادی به سگ ها دارد. او مسافرت و کتاب خواندن را دوست دارد و پیج اینستاگرامی خود عکس های زیادی از مسافرت هایش را به اشتراک گذاشته است. 

 

mia melano در شبکه های اجتماعی

میا ملانو حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارد، او در اینستاگرام و توییتر طرفداران بسیار زیادی دارد. او در پیج اینستاگرام خود بالغ بر 500 هزار دنبال کننده دارد و هر روز پست ها و استوری های زیادی را به اشتراک می گذارد، اگر تمایل دارید تا جزو دنبال کننده های میا در شبکه های اجتماعی باشید، لینک ورود به اینستاگرام او را در آخر این مطلب آورده ایم.

 

عکس های داغ و لخت میا ملانو 18+

عکس های سکسی میا ملانو کنار ساحل

عکس اندام سکسی میا ملانو بازیگر پورن

عکس های سکسی از اندام زیبای میا ملانو Mia Melano

بهترین فیلم های سوپر میا ملانو بازیگر پورن Mia Melano

بیوگرافی میا ملانو بازیگر پورن Mia Melano

پیج اصلی میا ملانو officialmiamelano@

 

دیگر بازیگران پورن مشهور جهان

اگر علاقه دارید تا با بازیگران بیشتری آشنا شوید که در صنعت پورنوگرافی فعالیت دارند می توانید به مطلب پیشنهادی زیر مراجعه کنید تا به طور کامل با محبوب ترین پورن استارهای مرد و زن جهان آشنا شوید. همچنین اگر می خواهید در بهترین سایت سرگرمی ایران فعالیت داشته باشید می توانید به لینک ورود به سایت که در پایین صفحه ارائه داده ایم مراجعه کنید.