آموزش بازی پاسور دوراک Durak یک بازی کلاسیک و پرهیجان به همراه سود روزانه

بازی پاسور دوراک یکی از بازی های‌ کارتی در سبک قدیمی و کلاسیک اسـت که در دورهمی ها و سرگرمی ها بسیار از این بازی استقبال میشود در ادامه با آموزش بازی پاسور دوراک Durak یک بازی کلاسیک و پرهیجان بـه همراه سود روزانه سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

بازی دوراک چیست؟

آیا از انجام بازی های‌ کلاسیک کارت خسته شده اید؟ در این صورت وقت آن اسـت که چیز جدیدی یاد بگیرید. Durak یک بازی کارت روسی آسان اسـت که در کمتر از 5 دقیقه می توانید بـه آن تسلط پیدا کنید.

 

کلمه “Durak” بـه معنی “یک احمق” اسـت ؛ بنابراین هر کس که ببازد دوراک اسـت. حال ؛ بیایید نگاهی بـه نحوه بازی دورک بیندازیم.برای ورود بـه سایت معتبر بازی دوراک کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.

 

آموزش بازی پاسور دوراک Durak یک بازی کلاسیک و پرهیجان به همراه سود روزانه

آموزش بازی دوراگ

برای انجام این بازی ؛ شما بـه یک عرشه 36 کارته که از 6s بـه بالا تشکیل شده اسـت ؛ نیاز دارید. Aces کارت های‌ بالاترین رتبه و 6s کارت های‌ کم رتبه هستند. طبق این الگو ؛ نحوه قرارگیری رتبه بندی کارت در دورک بـه شرح زیر اسـت:

 

A ؛ K ؛ Q ؛ J ؛ 10 ؛ 9 ؛ 8 ؛ 7 ؛ 6. کارت های‌ مناسب ترامپ نسبت بـه سایر کارت ها پیشی می گیرند. بـه عنوان مثال ؛ اگر الماس لباس برگ برنده باشد ؛ 6 الماس میتواند Ace of spades را شکست دهد. بنابراین ؛ Ace of the trump بالاترین رتبه کارت در بازی اسـت.

 

نگاهی به کل بازی دوراک 

در واقع ؛ هدف از این بازی خلاص شدن از شر تمام کارت های‌ خود اسـت. علاوه بر این ؛ 2 تا 6 نفر می توانند در بازی شرکت کنند. گاهی اوقات ؛ سایت های‌ کازینو آنلاین در ایالات متحده بازی های‌ دارای 2 یا بیشتر عرشه را ارائه می دهند ؛ بنابراین افراد بیشتری میتوانند بـه آن بپیوندند.برای ورود بـه سایت معتبر بازی دوراک کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.

 

بـه هر بازیکن 6 کارت داده میشود و سپس کارت زیر باید در مرکز قرار بگیرد. کت و شلوار این کارت قرار اسـت کت و شلوار برنده باشد – کت و شلوار بالاترین کت و شلوار در بازی اسـت. اما بعداً بـه این موضوع خواهیم پرداخت. پس از آن عرشه باقیمانده بر روی “برگ برنده” رو بـه پایین قرار میگیرد بـه طوری که کارت برای همه ی ي قابل مشاهده اسـت.

آموزش بازی پاسور دوراک Durak یک بازی کلاسیک و پرهیجان به همراه سود روزانه

نحوه بازی دوراک 

این بازی شامل یک سری از مسابقات اسـت که در آن هر بازیکن باید “حمله” و “دفاع” کند ؛ بسته بـه این که کی نوبت باشد. بازیکنی که کمترین برگ برنده را دارد ابتدا حمله می کند. بـه عنوان مثال ؛ اگر برنده ها الماس باشند و 6 الماس بـه شما داده شود ؛ ابتدا شما حمله می کنید. دوراک را می توان هم در جهت عقربه های‌ ساعت و هم در خلاف جهت عقربه های‌ ساعت بازی کرد.

 

معمولاًً در ابتدای بازی بازیکنان با کمترین کارت خود حمله می کنند. مدافع میتواند با قرار دادن کارتی با همان لباس اما مقدار بالاتر یا هر یک از برگ برنده ها ؛ کارت را شکست دهد. سپس ؛ مهاجم میتواند این مسابقه را بـه اتمام برساند یا با قرار دادن کارتی با همان مقدار بـه کار خود ادامه دهد. بـه عنوان مثال ؛ اگر مهاجم با 6 قلمه بازی کند و مدافع آن را با 8 قلمه بزند ؛ مهاجم میتواند 6 یا 8 لباس از هر نوع لباس را بـه تن کند.

 

اگر مدافع موفق بـه شکست آن شد ؛ این کارتها کنار گذاشته می شوند. اگر مهاجم بیش از 1 کارت بـه همان ارزش داشته باشد ؛ میتواند با همه ی ي آنها حمله کند. بیایید تصور کنیم که مهاجم دارای 3 6 اسـت. در این صورت انها میتوانند با هر سه حمله کنند.

 

پس از این اتفاق ؛ این دوره بـه اتمام رسیده اسـت و هر بازیکن باید کارتها را از عرشه بگیرد. بازیکنی که حمله می‌کند ابتدا کارتها را میگیرد. همیشه باید حداقل 6 کارت وجود داشته باشد ؛ تا زمانی که عرشه مورد استفاده قرار گیرد. پس از پایان نوبت ؛ مدافع مهاجم جدید میشود.

 

ترفند های بازی دوراک 

اگر بیش از دو نفر بازی کنند ؛ کسانی که در سمت راست و چپ از طرف مدافع نشسته اند نیز می توانند کارت اضافه کنند. بیایید از همین مثال استفاده کنیم – مهاجم 6 عدد پیک قرار می دهد و یک مدافع آن را با 8 عدد پی آن میزند. یک شخص در سمت راست از طرف مدافع میتواند 6 یا 8 اضافه کند. با این حال ؛ نباید بیش از 6 کارت حمله داشته باشد.

آموزش بازی پاسور دوراک Durak یک بازی کلاسیک و پرهیجان به همراه سود روزانه

در صورتی که یک مدافع نتواند حمله را شکست دهد یا نمی‌خواهد ؛ باید تمام کارت های‌ بازی را بـه دست خود بگیرد و این مسابقه بـه اتمام برسد. بـه یاد داشته باشید ؛ هدف Durak خلاص شدن از شر همه ی ي کارت های‌ شما اسـت ؛ بنابراین این بهترین کار نیست. علاوه بر این ؛ اگر مدافع تصمیم بـه گرفتن کارت ها بگیرد ؛ در دور بعدی حمله نمی کند.

 

با این حال ؛ چرا مدافع در صورت داشتن کارت کافی ؛ از شکست دادن منصرف می شود؟ خوب ؛ در ابتدای بازی ؛ مدافع میتواند برنده های‌ زیادی داشته باشد. کتک زدن 6 با Ace a trumps فایده ای ندارد ؛ بنابراین گاهی اوقات برداشتن کارت ها بهترین راه حل اسـت.

 

جالب ترین قسمت بازی دوراک 

جالب ترین قسمت بازی هر زمان که عرشه تمام شود و برگ برنده گرفته شود شروع میشود. هر بازیکن در اسرع وقت شروع بـه خلاص شدن از شر کارت های‌ خود می‌کند. بهتر اسـت در هنگام دفاع در بازی آخر از برداشتن کارت خودداری کنید. آخرین بازیکن با کارت تبدیل بـه یک دورک یا احمق میشود. انها قرار اسـت در مرحله بعدی کارتها را بـه عنوان یک نوع مجازات معامله کنند.

 

سایت معتبر بازی دوراک 

گرچه دوراک یک بازی روسی اسـت ؛ بازیکنان در سراسر جهان میتوانند بازی کنند. هر سایت قمار آنلاین در ایالات متحده Durak را در پروفایل بازی خود ندارد. با این حال ؛ شما میتوانید بازی را در سیگاری بت پیدا کنید ؛ برای ورود بـه سایت معتبر بازی دوراک کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.