فرم پیش بینی بازی ملی پرتغال و لوکزامبورگ مقدماتی جام جهانی 2022

بازی ملی پرتغال و لوکزامبورگ یکی از بازی هاي‌ مهم مقدماتی جام جهانی از و کریستیانو رونالدو یکی از آماده ترین بازیکنان زمین می‌تواند باشد در ادامه با فرم پیشبینی بازی ملی پرتغال و لوکزامبورگ مقدماتی جام جهانی 2022 سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

آموزش شرط بندی پرتغال و لوکزامبورگ 

برد پرتغال، نخستین انتخاب ما در شرط میکس خواهد بود.

 

بـه گزارش برترین بت ضریب برد پرتغال بـه اندازه کافی بالا اسـت تا بتوان ان را در فرم میکس قرار داد. پرتغالی‌ها در شرایط بدی نیستند و هفته گذشته نشان دادند کـه توان بردن صربستان در بلگراد را هم دارند. اگر چه در نهایت موفق نبودند.برای ثبت این بازی و درآمد از بازی پرتفال کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

فرم پیش بینی بازی ملی پرتغال و لوکزامبورگ مقدماتی جام جهانی 2022

لوکزامبورگ با بردن ایرلند در دوبلین، شگفتی مرحله مقدماتی جام جهانی در اروپا را رقم زد. از پرتغال، ایرلند نیست. لوکزامبورگی‌ها در آخرین بازی خانگی هفته گذشته بـه تیم ملی قطر یک بر صفر باختند. در نتیجه بعید می دانیم در نهایت بتوانند مقابل خط حمله بسیار خطرناک پرتغال کـه شامل کریستیانو رونالدو، برناردو سیلوا و آندره سیلوا هم می شود را بگیرند.

 

لوکزامبورگ دراین مسابقه گل نمیزند، دومین انتخاب ما خواهد بود.

 

عملکرد لوکزامبورگ در مقدماتی جام جهانی

احتمال گلزنی لوکزامبورگ دراین مسابقه بسیار پایین اسـت. لوکزامبورگ تنها دریک مسابقه از شش بازی آخر خانگی موفق شده بـه تیم مهمان گل بزند. رمز موفقیت لوکزامبورگ طبق معمول خط دفاع اسـت. انها بـه سختی گل می خورند اما موفقیت زیادی در خط حمله نداشته‌اند.

 

بعید اسـت پرتغال بـه آن ها موقعیت زیادی بدهد. شاگردان فرناندو سانتوس یکی از بهترین تیم‌هاي‌ اروپا در ثبت کلین شیت هستند. دو تیم درسال ۲۰۱۹ در جریان مقدماتی جام ملت‌هاي‌ اروپا بـه مصاف هم رفتند کـه پرتغال موفق شد این بازی رابا نتیجه دو بر صفر دراین ورزشگاه ببرد. اگر قصد دارید گزینه دیگری برای شرط میکس انتخاب کنید، میتوانید روی کم گل شدن بازی ریسک کنید.

 

عملکرد لوکزامبورگ و پرتغال در جام جهانی

تیم ملی لوکزامبورگ، تیمی درجه چهارمی در فوتبال اروپا محسوب می شود. لوکزامبورگ هرگز در جام جهانی یا جام ملت‌هاي‌ اروپا حاضر نشده اسـت. اگر چه این تیم درسال گذشته نتایج خوبی گرفت و توانست تیم‌هایي مثل مونته نگرو و قبرس را هم شکست دهد.

 

لوکزامبورگ هرگز بـه تورنمنت‌هاي‌ بزرگ حتی نزدیک هم نشده اسـت. پرتغال تا امروز هفت بار در جام جهانی حاضر بوده اسـت. انها بعد از ناکامی در دهه نود، از سال ۲۰۰۲ تا امروز در همه ی جام جهانی‌ها شرکت کرده اند.

فرم پیش بینی بازی ملی پرتغال و لوکزامبورگ مقدماتی جام جهانی 2022

پرتغال تا کنون یکبار عنوان سومی در جام جهانی ۱۹۶۶ و یک‌بار عنوان چهارمی در جام جهانی ۲۰۰۶ را بـه نام خود ثبت کرده اسـت. کریستیانو رونالدو انگیزه‌هاي‌ زیادی دارد کـه بعد از موفقیت در اروپا، در جهان هم بـه نتیجه خوبی برسد.

 

  • لوکزامبورگ در چهار مسابقه از شش بازی آخر خانگی موفق نشده گلزنی کند.
  • شش بازی آخر خانگی لوکزامبورگ در مجموع زیر ۳.۵ گل داشته اسـت.
  • لوکزامبورگ تنها یک مسابقه از پنج بازی آخرش در مقدماتی جام جهانی را باخته اسـت.
  • پرتغال پنج بازی خارج از خانه پیاپی را نباخته اسـت.
  • دو بازی آخر خارج از خانه پرتغال شاهد گلزنی هردو تیم بوده اسـت.
  • پرتغال پنج بازی پیاپی خارج از خانه را در مقدماتی جام جهانی نباخته اسـت.

آمار بازی های گذشته لوکزامبورگ و پرتغال

با این کـه فوتبال در لوکزامبورگ پیشرفت کرده، اما این تیم هنوز نتوانسته پرتغال را متوقف کند. در شش مصاف آخر دو تیم، پرتغال در نهایت پیروز شده اسـت. اگر چه اختلاف پیروزی‌ها کمتر شده اسـت.

 

در پنج مسابقه از این شش بازی، لوکزامبورگ حتی نتوانسته دروازه پرتغال را باز کند. آخرین تقابل دو تیم درسال ۲۰۱۹ در همین ورزشگاه رقم خورد کـه پرتغال موفق شد با نتیجه دو بر صفر لوکزامبورگ را شکست دهد.

 

طرفین تا کنون پنج بار در ورزشگاه لوکزامبورگ باهم بازی کرده‌اند. پرتغال هر پنج مسابقه را برده اسـت. پرتغالی‌ها در چهار مسابقه از این پنج بازی، حتی گل هم نخورده‌اند. پرتغال در هر بازی حداقل ۲ گل بـه لوکزامبورگ زده اسـت.

فرم پیش بینی بازی ملی پرتغال و لوکزامبورگ مقدماتی جام جهانی 2022

بازیکنان مطرح لوکزامبورگ و پرتغال

اکثر بازیکنان فهرست لوکزامبورگ لژیونر هستند اما در سطح بالایی بازی نمیکنند. مشهور‌ترین بازیکنان لوکزامبورگ شامل لیاندرو باریرو و فلوریان بونهرت از ماینتس، موریس دویل از زاربروکن کشور آلمان، جرسون رودریگز از دیناموکیف، کریستوفر مارتینز از یانگ بویز سوییس، ویسنت تیل از ناسیونال پرتغال و لارس جرسون از ریسینگ سانتاندار در اسپانیا می شود.

 

تیم ملی پرتغال هم با امثال کریستیانو رونالدو، آندره سیلوا، برونو فرناندس، ژائو موتینیو، برناردو سیلوا، پدرو نتو، ژائو فلیکس، رناتو سانچز، رودریگو اولیویرا، ژوزه فونته، ژائو کانسلو، روبن نوس و دنیلو پریرا وارد زمین خواهد شد.

 

ورود به سایت معتبر پیش بینی فوتبال 

بازی هاي‌ ملی پرتفال و لوکزامبورگ بـه احتمال زیاد با برد یاران رونالدو بـه اتمام برسد برای ثبت این بازی و درآمد از بازی پرتفال کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.