بیوگرافی مک میلر Mac miller خواننده رپ و دلیل مرگ مرموز او (+عکس)

بیوگرافی مک میلر Mac miller خواننده رپ و دلیل مرگ مرموز او

مک میلر یکی از خوانندگان مشهور دنیای رپ بود کـه بـه دلیل عجیبی فوت کرد در ادامه با بیوگرافی مک میلر Mac miller خواننده رپ و دلیل مرگ مرموز او سایت برترین بت را دنبال کنید.

 

مک میلر کیست؟ 

بـه گزارش برترین بت مک میلر کیست یکی از سوالاتی اسـت کـه افرادی کـه با وی آشنایی ندارند، از خود می پرسند. در واقع باید بگوییم کـه نام واقعی این هنرمند، مالکوم جیمز مک کورمیک بود. وی در ۱۹ ژانویه سال ۱۹۹۲ میلادی در پوینت بریز کـه یکی از محله هاي‌ پیترزبورگ می باشد، متولد شده اسـت.

 

بیوگرافی مک میلر Mac miller خواننده رپ و دلیل مرگ مرموز او (+عکس)

مادر وی یکی از عکاس هاي‌ فریلنس بودو پدرش هم در زمینه معماری فعالیت می‌کرد. وی یک برادر بزرگ تر از خودش داشت. جالب اسـت بدانید کـه مادر او یهودی و پدرش مسیحی بوده اسـت. وی بـه همراه برادرش اما دریک مدرسه کاتولیک تحصیل می‌کردند و سپس بـه مدرسه وینچستر تورستون انتقال یافتند. سپس بعد از مدتی بـه دبیرستان تیلور آلدریس منتقل شدند.

 

زندگینامه Mac miller پستی و بلندی هاي‌ بسیاری دارد. وی زمانی کـه کودکی بیش نبود با پیانو بازی میکرد ودر دوران نوجوانی توانسته بود کـه همانطوری ان را بـه خوبی یاد بگیرد. وی کار با گیتار، درام و باس را هم تا سن ۶ سالگی آموخته بودو استعداد خوبی دراین زمینه داشت. این نبوغ زودرس او موجب شد تا هنوز کـه ۱۵ ساله نشده بود، ترانه رپی را اجرا کند.

 

او بعدها در گفت و گو هایي اعلام کرده بود کـه دوران ۱۵ سالگی بود برایش سرنوشت ساز بوده اسـت ودر همان دوران بوده اسـت کـه تصمیم مهمی گرفته بوده و توانسته مسیر زندگی اش را تغییر دهد.

 

همسر مک میلر کیست؟

نامی لیژر اولی فردی بود کـه مک میلر با وی ارتباط برقرار کرده بود. انها در دوران مدرسه با هم دیگر آشنا شده بودند. در عده اي از گزارش ها آمده اسـت کـه این دو بـه مدت ۷ سال باهم دوست بودند ودر این دوران بارها با یک دیگر درگیری هاي‌ لفظی داشتند.

 

و قهر و آشتی هاي‌ زیادی باهم کرده بودند. اما درسال ۲۰۱۶ میلادی این دو از هم بـه طور کامل جدا شدند. سپس وی سراغ آریانا گرانده مشهور رفت. در عده اي از سایت ها آمده اسـت کـه این دو نیز از ماه آگوست سال ۲۰۱۶ تا ماه می سال ۲۰۱۸ میلادی باهم رابطه عمیق داشتند. آریانا نیز یکیدیگر از خوانندگانی اسـت کـه در سینما و تلویزیون نیز شهرت زیادی دارد.

 

درسال ۲۰۱۲ میلادی بود کـه این دو بـه طور مشترک قطعه اي بـه نام The Way را اجرا کردند کـه از همان زمان هم رابطه انها بـه طور پنهانی ادامه داشت. برخی ها میگویند کـه این رابطه پنهانی بوده اسـت کـه دوست دختر نخست او از وی جدا شده اسـت.

 

اما این دو درسال ۲۰۱۶ میلادی رابطه خودرا بـه همه ی اعلام کردند و سپس در همان سال هم ترانه مشترک دیگری بـه نام My Favorite Part را اجرا کردند کـه میتوان این اثر را بـه عنوان بهترین آهنگ هاي‌ رپ جهان شناخت.. درسال ۲۰۱۸ میلادی بود کـه رابطه آن ها دچار اختلافاتی شد و موجب شد تا از یک دیگر جدا شوند.

 

اشنایی با خانواده مک میلر

باوجود این کـه این خواننده تا بـه حال با دو نفر رابطه داشته اسـت، اما صاحب هیچ فرزندی نشده اسـت. حتماً میدانید کـه نامی لیژر یکی از آن ها بود کـه یک نویسنده مشهور می باشد. آن ها باهم از دوران مدرسه رابطه برقرار کرده بودند

بیوگرافی مک میلر Mac miller خواننده رپ و دلیل مرگ مرموز او (+عکس)

اما پس از مدتی کـه طولانی هم بوده اسـت، از هم جدا می‌شوند. سپس وی با آریانا گرانده رابطه برقرار میکند کـه این رابطه هم چند سالی طول میکشد کـه در نهایت درسال ۲۰۱۸ از هم جدا می‌شوند. پس از ان طی اتفاق ناگواری وی از دنیا می‌رود.

 

میزان ثروت مک میلر 

میزان درآمد وی بـه صورت دقیق مشخص نیست اما زمانی کـه وی از دنیا رفته بود، عده اي از سایت ها اعلام کردند کـه میزان کل دارای او ۱۰ میلیون دلار برآورد شده اسـت. این میزان ثروت در حال حاضر کـه این خواننده از دنیا رفته اسـت، بلاتکلیف می باشد و از آنجایی کـه او همسری ندارد، گفته میشود کـه بـه خانواده وی می‌رسد.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه عده اي از سایت ها گماانه زنی هایي را دراین باره آغاز کرده اند. عده اي از سایت ها گزارش کرده اند کـه او زمانی کـه زنده بود توانسته بود ساعتی ۱۷۸ دلار را در مقاطعی از زمان بـه حساب خود واریز کند کـه با یک حساب سر انگشتی می‌توان نتیجه گرفت کـه هر دقیقه بیش از ۲ دلار درآمد داشته اسـت.

 

کلکسیون ماشین های مک میلر 

وی نیز یکی از خواننده هایي بود کـه بـه ماشین علاقه زیادی داشت و سعی می‌کرد کـه تمام مدل هاي‌ برتر دنیا را در کلکسیون خود داشته باشد. او یکی از افرادی بود کـه همواره بـه دنیا مدل هاي‌ روز بودو از آنجایی کـه بـه اینکار علاقه داشت.

 

همواره یکی از ماشین هاي‌ خودرا بـه سبک خاصی تزئین میکرد. کادیلاک، بوگاتی، رویس، فراری، لامبورگینی، بنز و چند مدل دیگر از جمله ماشین هایي هستند کـه در پارکینگ اختصاصی خانه او پارک می باشند. همانگونه کـه میدانید عده اي از خواننده ها قراردادهای خوبی رابا شرکت هاي‌ خودرو سازی منعقد میکنند کـه بـه انها خدمات خوبی را ارائه می‌دهند.

 

قصر و خانه مک میلر 

این خانه در یکی از محله هاي‌ متوسط شهر لس آنجلس مستقر بودو گفته می‌شود کـه ۳ اتاق خواب، ۳ حمام و حدود ۳ هزار متر مربع هم مساحت داشت. این خواننده خانه مورد نظر را اجاره کرده بودو ماهیانه هشت و نیم هزار دلار کرایه می داده اسـت. وی تازه بـه دوران اوج رسیده بوده و تا ان زمان احتمالا پول خوبی را بدست نیاورده بوده اسـت تا بتواند برای خود خانه اي مدرن خریداری کند.

 

علت مرگ مک میلر 

اما خبری در تاریخ ۷ سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی در خبرگزاری هاي‌ دنیا منتشر شد کـه همه ی را شوکه کرد. این خبر حاکی از ان بود کـه این خواننده جان خودرا از دست داده اسـت. علت مرگ مک میلر استفاده بیش از حد مواد مخدر بیان شده اسـت.

بیوگرافی مک میلر Mac miller خواننده رپ و دلیل مرگ مرموز او (+عکس)

در ان روز ماموران پيکر او را در خانه او پیدا میکنند. پس از تحقیقات بسیار مشخص می‌شود کـه او کوکائین، الکل و فنتانیل زیادی مصرف کرده اسـت و بـه همین خاطر هم اوردوز کرده و بـه یک‌باره افتاده اسـت.

 

این خبر در حالی منتشر شده اسـت کـه این خواننده تازه در زمینه موسیقی اوج گرفته بودو هواداران زیادی را بـه طرف خود کشانده بود. همچنین عده اي از طرفداران وی حتی تا چند روز شوکه بودند و باورشان نمیشد کـه دیگر او در میان آن ها نیست. فوت مک میلر بـه خانواده او ضربه سنگینی وارد ساخته بود.

 

نقش آرایانا گرانده در مرگ مک میلر 

پس از این کـه خبر مرگ این خواننده مشهور رسانه اي میشود، طرفدارانش بـه صفحات مجازی دوست دختر سابق وی آریانا گرانده هجوم می آورند و او را مقصر اصلی این اتفاق وخیم می‌دانند.

 

آن ها معتقدند کـه در واقع وی بوده اسـت کـه بـه او شوک وارد کرده و موجب شده اسـت کـه او بیش از حد مواد مخدر مصرف کند. این دو مدتی کوتاهی می شده اسـت کـه از هم دیگر جدا شده بودند و گفته میشود کـه مک میلر عاشق این خواننده بوده اسـت و حتی این موضوع را بـه طور علنی بارها اعلام کرده اسـت و زمانی کـه آریانا بـه او گفته کـه قصد دارد تا از وی جدا شود، موجب شده تا وی بـه شدت ناراحت و افسرده شود.

 

حال طرفدارانش میگویند کـه در واقع آریانا گرانده با یکی از ستاره هاي‌ SNL بـه نام پیت دیویدسون رابطه برقرار کرده بوده و بـه خاطر این کـه بـه او علاقمند بوده اسـت میک میلر را پس زده اسـت.

 

انها معتقدند کـه حتی زمانی کـه این دو باهم رابطه داشته اند، او بـه طور مخفیانه ملاقات هایي رابا این ستاره داشته اسـت و پس از مدتی تصمیم میگیرد کـه برای همیشه از وی جدا شود و با وی ازدواج کند. اما پس از این کـه مک موضوع را بـه طور کامل متوجه میشود، ضربه سنگینی میخورد و آن قدر مواد مصرف می‌کند تا بمیرد. این در حالی اسـت کـه آریانا با دیویدسون نامزد کرده اسـت.

 

آهنگ های برتر مک میلر شامل چه مواردی می باشند؟

از ۶ سالگی کار با پیانو را یاد گرفت. همچنین گیتار، درام و باس را هم بـه خوبی می نواخت و تا سن ۱۴ سالگی هم صبر کرد و سپس اولین آهنگ خودرا بـه بیرون داد. او از اینکار انگیزه لازم را گرفت و موجب شد تا بـه شهرت برسد. وی کارهای نابی را روانه بازار کرده اسـت کـه در زیر بـه عده اي از انها میپردازیم.

 

The end is near
یکی از کارهای موفق او بـه حساب می‌آید کـه درسال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و آبسول هنرمند مشهور آمریکایی هم در ان ظاهر شده اسـت.

بیوگرافی مک میلر Mac miller خواننده رپ و دلیل مرگ مرموز او (+عکس)

Red dot music
یکیدیگر از موفق ترین کارهای وی می باشد کـه با حضور هنرمندانی مانند لودت لوکس و اکشن برانسون ضبط و تولید شده اسـت و توانست توجه زیادی را بـه سمت خود جلب کند.

 

Weekend
او کـه با خوانندگان مشهوری همکاری کرده اسـت، دراین آهنگ نیز از یکی از بهترین انها بـه نام میگوئل کمک گرفته و توانست این آهنگ را درسال ۲۰۱۵ میلادی بـه بازار عرضه کند و فروش خوبی را هم داشته باشد.

 

Earth
این موسیقی درسال ۲۰۱۳ میلادی بـه بازار آمد و سبک ان هم هیپ هاپ/ رپ می‌باشد. فیوچر رپر مشهور نیز در ان هنرنمایی کرده اسـت.

 

تتوهای Mac miller

روی قفسه سینه خود تتوی یک کارخانه تولید تنباکو و سیگار را زده بود. در زیر ان نوشته بود کـه No Women No Cry کـه بـه آهنگ مشهور بابا مارلی و ویلرس اشاره میکرد. در تک تک انگشتان دست خود نیز خالکوبی هایي را انجام داده بود کـه یکی از آن ها نوشته بود کـه Most Dope کـه اشاره اي بـه مصرف مواد مخدر وی می‌کرد.

 

علامت صلیب درکنار یک قلب کوچک از دیگر خالکوبی هاي‌ بدن وی بود کـه مورد توجه قرار گرفته بود. همچنین در عکس هایي کـه در اینترنت وجوددارد، نشان داده می‌شود کـه او نام یک رمان را هم روی دست خود حک کرده اسـت. خواننده مک میلر بـه طور کلی خالکوبی هاي‌ زیادی را انجام داده اسـت.

 

رکورد Mac miller شامل چه مواردی می باشد؟

در واقع از زمانی کـه کودک بود توانست رکورد بزند. در ۶ سالگی کار با پیانو، گیتار و باس را یاد گرفت. او اینکار را بدون استاد و راهنما انجام داده بودو موجب حیرت بقیه شده بود.

 

در سن ۱۴ سالگی شعر میگفت و یکسال بعد هم اولین کار خودرا بـه بازار عرضه کرد کـه همه ی را متعجب کرد و رکوردی دیگر را بـه نام خود ثبت کرد. پس از ان هم هر آهنگی را کـه بـه بیرون می داد، رکوردهایی را بـه نام خود ثبت می‌کرد. زیرا او سن کمی داشت و در میان دیگر خواننده ها تجربه کمتری داشت.