پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام چه کسانی هستند؟ پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی چه کسانی هستند؟ برای پاسخ به چنین سوالاتی با ما همراه باشید.

فضای مجازی در سال های اخیر به بزرگترین منبع خبر رسانی تبدیل شده است. بسیاری از افراد با خبر سازی در این فضا به معروفیت دست یافته اند. اینستاگرام یکی از این شبکه های مجازی است. این شبکه به شما اجازه می دهد با همه جهان در ارتباط باشید. همچنین باعث شهرت افراد زیادی شده است. بسیاری از افراد از طریق این برنامه موفق به کسب درآمدهای نجومی شدند.

پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی اینستاگرام

پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی اینستاگرام چه کسانی هستند؟

با توجه به معنی سلبریتی باید این گونه بگوییم که سلبریتی های ایرانی در سال های اخیر توانسته اند جزو موفق ترین افراد اینستاگرام شوند. تعداد دنبال کنندگان بسیاری از آن ها در اینستاگرام به چند میلیون می رسد. حتی بسیاری از آن ها نه تنها در ایران بلکه در کل جهان معروف هستند. در این بخش نام ده نفر از پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی اینستاگرام آورده شده است.

مهناز افشار

مهناز افشار جزو پرطرفدارترین ها و جذاب ترین ها در فضای مجازی است. تعداد دنبال کنندگان او 13.2 میلیون می باشد. مهناز متولد سال 1356 در تهران است. همسر سابق او یاسین رامین بود. از این ازدواج یک دختر به نام لیا دارد. او علاوه بر بازیگری، کارگردان کنسرت روزبه نعمت اللهی نیز بود. در سال 1398 به عنوان داور مسابقه استعداد یابی پرشین گات تلنت انتخاب شد و از ایران رفت. در مصاحبه ای که داشت اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را دارد. اما هنوز به ایران بازنگشته است.

رامبد جوان

رامبد جوان نیز جزو پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان او 11.1 میلیون می باشد. رامبد متولد سال 1350 در تهران است. سه بار ازدواج کرده و هم اکنون همسر نگار جواهریان است. او علاوه بر بازیگری، به کارگردانی و مجری گری نیز پرداخته است. معروف ترین برنامه او خندوانه است. از حواشی او می توان به سفرش به کانادا اشاره کرد. او و همسرش تصمیم گرفتند که فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورند. به این ترتیب فرزند آن ها تابعیت کانادایی می گرفت. بسیاری از مردم به این حرکت آن ها اعتراض کردند.

رامبد جوان

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی جزو پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام 10.2 میلیون می باشد. گلشیفته متولد سال 1362 در تهران است. در خانواده ای فرهنگی متولد شد. فیلم های او در ایران جوایز زیادی کسب کردند. او اکنون به فرانسه مهاجرت کرده است و در آنجا ساکن است. تاکنون دو بار ازدواج کرده است و همسر دوم او خارجی بود. از حواشی او می توان به عکس منتشر شده از او پس از مهاجرتش اشاره کرد. این عکس انتقادات زیادی را به همراه داشت. اما اکنون با بازی در فیلم های معروف جزو محبوب ترین بازیگران است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار جزو جذاب ترین مرد ها در اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان او 10 میلیون می باشد. گلزار متولد سال 1356 در تهران است. علاوه بر بازیگری، به عنوان خواننده، مجری و نوازنده نیز شناخته می شود. این بازیگر خوش چهره سینمای ایران طرفداران زیادی دارد. در برنامه برنده باش به عنوان مجری ظاهر شد. دستمزد او در این برنامه حواشی زیادی به دنبال داشت.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری نیز جزو پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان او 8.9 میلیون می باشد. بهنوش متولد سال 1356 در تهران است. به عنوان مجری در برنامه شکلات تلخ هنرنمایی کرد. این بازیگر در سال های اخیر حواشی های زیادی داشته است. یکی از این حواشی، دعوا با امیر تتلو بود. اما آن دو خیلی سریع مشکلشان را برطرف کردند. از دیگر حواشی او، اختلاف با سحر قریشی بود. این بازیگر هنوز هم حواشی زیادی دارد.

سحر قریشی جزو پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام

سحر قریشی نیز جزو پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان او 8.7 میلیون می باشد. سحر متولد سال 1366 در تهران است. این بازیگر در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است. اما جزو پر حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی محسوب می شود. از بزرگترین حاشیه های او، منتشر شدن عکس هایش با مهدی طارمی بازیکن فوتبال بود. این دو در ابتدا رابطه شان را انکار کردند. اما پس از انتشار عکس هایشان مردم از رابطه آن ها مطمئن شدند. از دیگر حواشی او، صحبت هایش در مورد حضور زنان در ورزشگاه بود. این صحبت های او انتقاد افراد زیادی را به دنبال داشت. به خصوص زمانی که عکسی از او منتشر شد که در یکی از ورزشگاه های عربی حضور داشت.

الناز شاکر دوست

الناز شاکر دوست جزو پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی اینستاگرام است. تعداد‌ دنبال کنندگان او 8.6 میلیون است. الناز متولد سال 1363 در تهران است. این بازیگر به دلیل کم حاشیه بودنش طرفداران زیادی دارد.

ابی

ابراهیم حامدی نیز جزو پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام است. این خواننده محبوب، 8.3 میلیون دنبال کننده دارد. متولد سال 1328 است. طرفداران او لقب آقای صدا را به او داده اند که کاملا برازنده او است. آهنگ های او بسیار زیبا و خاطره انگیز هستند. او به همراه مهناز افشار جزو داوران مسابقه استعداد یابی پرشیاز گات تلنت هستند.

‌آرمین زارعی در دسته پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام

آرمین زارعی نیز جزو پرطرفدارترین سلبریتی ها است. تعداد دنبال کنندگان او 7.9 میلیون می باشد. شاید شما او را با نام آرمین 2afm بشناسید که این نام هنری او است. او متولد سال 1365 در تهران است. کار خود را با سبک رپ شروع کرد اما اکنون در سبک پاپ نیز فعالیت دارد. در سال 1398 مجوز دریافت کرد و فعالیت خود را به صورت قانونی ادامه داد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی نیز جزو پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان او 7.8 میلیون است. او متولد سال 1360 است. این بازیگر همسر سابق مهدی پاکدل است. جزو کم حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی است.

پرطرفدارترین سلبریتی های مدلینگ اینستاگرام

پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام در چه شاخه ای فعالند؟

پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام در زمینه های مختلفی فعالند. پرطرفدارترین سلبریتی اینستاگرام کریستیانو رونالدو است. رونالدو با 271 میلیون فالوور در صدر این لیست قرار دارد. این فوتبالیست پرتغالی بازیکن سابق تیم رئال مادرید و بازیکن کنونی تیم یوونتوس است.

پس از رونالدو، آریانا گرانده با 227 میلیون فالوور قرار دارد. این خواننده و بازیگر آمریکایی از سراسر دنیا طرفدار دارد.

در رده سوم دواین جانسون معروف به راک قرار دارد. تعداد فالوورهای او 224 میلیون است. در ابتدا به عنوان کشتی گیر ظاهر شد. اما اکنون یک بازیگر خیلی موفق و معروف است.

کایلی جنر در رده چهارم قرار دارد. کایلی 221 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. این مدل 23 ساله آمریکایی جزو موفق ترین و پولدارترین زنان جهان است.

پس از او سلنا گومز با 217 میلیون فالوور قرار دارد. سلنا خواننده و بازیگر اهل آمریکا است. او نیز جزو محبوب ترین سلبریتی ها می باشد.

پرطرفدارترین سلبریتی های مدلینگ اینستاگرام

پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام فقط بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست ها نیستند. در این بین طرفداران مدلینگ نیز روز به روز در حال افزایش هستند. در این بخش سه نفر از پرطرفدارترین سلبریتی های مدلینگ اینستاگرام برای شما آورده شده اند. نکته جالب توجه اینجا است که هر سه آن ها خواهر هستند.

کایلی جنر

همان طور که گفته شد کایلی جنر جزو پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام است. تعداد فالوورهای او 221 میلیون می باشد. این مدل آمریکایی به همراه خواهرهای خود جزو معروف ترین های اینستاگرام هستند.

کیم کارداشیان

در رده دوم محبوبیت در رسته مدلینگ، کیم کارداشیان قرار دارد. تعداد فالوورهای او 210 میلیون است. از حواشی او می توان به پخش شدن فیلم غیر اخلاقی او و ری جی اشاره کرد.

کندال جنر

نفر سوم این لیست، کندال جنر است. او نیز جزو پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان او 156 میلیون می باشد. کندال در زمینه مدلینگ فعالیت می کند. همچنین نسبت به دو خواهرش حواشی کمتری داشته است.

پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام چقدر درآمد دارند؟

این افراد قطعا درآمد بالایی دارند. آن ها علاوه بر شغل خود از اینستاگرام هم می توانند کسب درآمد کنند. درآمد رونالدو، فوتبالیست معروف و موفق سالانه 17 میلیون یورو است. آریانا گرانده نیز 72 میلیون دلار درآمد دارد. راک نیز در سال 2020 به عنوان پردرآمد ترین بازیگر سینما شناخته شد. درآمد او در یک سال گذشته 87.5 میلیون دلار بود. کایلی جنر نیز به عنوان پردرآمد ترین زن جهان شناخته می شود. درآمد او در یک سال 590 میلیون دلار بود. سلنا گومز هم به ازای هر پستی که در اینستاگرامش منتشر می کند 709 هزار پوند دریافت می کند.

پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام چقدر درآمد دارند

حاشیه های پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام

پرطرفدارترین سلبریتی ها همیشه درگیر حاشیه هستند. چرا که افراد زیادی دنبال کننده زندگی شخصی آن ها هستند. همین موضوع ممکن است اتفاقات کوچک و پیش پا افتاده را به حواشی بزرگی برای آن ها تبدیل کند.

برای مثال، کریستیانو رونالدو پس از جدایی از دوس دختر سابقش ایرینا شایک درگیر حواشی زیادی شد. در سال 2017 در کنسرت آریانا گرانده در منچستر، بمب گذاری اتفاق افتاد. در این حمله، 22 نفر کشته و افراد زیادی نیز مجروح شدند. آریانا تا مدت ها درگیر حواشی این بمب گذاری بود.

سلنا گومز مدت زیادی با جاستین بیبر در رابطه بود. پس از جدایی او از جاستین مشکلات زیادی برای او پیش آمد. حتی زمانی که جاستین با هیلی بالدوین ازدواج کرد او دچار افسردگی شد. گفته شده که پس از ازدواج جاستین، سلنا زمان زیادی در بیمارستان روانی بستری بود.

سوالات متداول

همسر کیم کارداشیان به عنوان یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام چه کسی است؟

کیم کارداشیان تاکنون سه بار ازدواج کرده است. همسر کنونی او کانیه وست است.

کریستیانو رونالدو چند فرزند دارد؟

رونالدو یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام چهار فرزند دارد و فرزند پنجم او در راه است.

همسر دواین جانسون کیست؟

راک در سال 1997 با دنی گارسیا ازدواج کرد. این دو در سال 2010 از هم جدا شدند. همسر دوم او لورن هاشین است که در سال 2019 با هم ازدواج کردند.

پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام رکورد فالور را تا چه اندازه رسانده اند؟

پیج اینستاگرام با 388 میلیون دنبال کننده، بیشترین فالوور را دارد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

منبع: columbia-sportswear.org