سایت بازی مکیدن و دمیدن | آموزش بازی جالب مکیدن و دمیدن

سایت بازی مکیدن و دمیدن

بازی کارتی مکیدن و دمیدن یکی از بازی های‌ جذاب و دورهمی ها مخصوص تعطیلات اسـت و این بازی علاوه بر جذاب بودن بسیار ترفندهای عالی دارد در ادامه با آموزش بازی جالب مکیدن و دمیدن قوانین و ترفند های‌ فان و جذاب سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

آموزش کامل بازی مکیدن و دمیدن

بـه گزارش برترین بت بازی مکیدن و دمیدن با کارت یک بازی سرگرم کننده و تعاملی با کارتی برای مهمانی ها و اجتماعات اجتماعی با یک پیچ و تاب بیشتر اسـت. اگر در استفاده از لب هایتان مهارت دارید ، در عبور و مرور کارت بازی بین افراد بسیار عالی خواهید بود.

 

حتی اگر در گذراندن کارت نیز موفق نباشید ، باز هم این فرصت را خواهید داشت که از لب های‌ خود بـه شخص بعدی خود استفاده کنید.

 

آموزش بازی جالب مکیدن و دمیدن

سایت بازی مکیدن و دمیدن | آموزش بازی جالب مکیدن و دمیدن

قسمت 1 یادگیری قوانین اساسی مکیدن و ضربه

1- یک کارت از یک عرشه کارت بیرون بکشید. برای عبور از بین همه ی ي فقط بـه یک کارت نیاز دارید. اگر می خواهید با کارتهای مختلفی که برای یک بازی با سرعت بیشتر منتقل می شوند بازی کنید ، یک بسته کارت برای استفاده تهیه کنید. این بازی را میتوان جدی گرفت ، اما بـه احتمال زیاد گروه قصد خندیدن و سرگرمی را دارند.

 

2- از همه ی ي اعضای گروه خود بخواهید در یک حلقه بنشینند. معمولاًً مکیدن و ضربه زدن در یک جمعیت مختلط انجام می شود و دایره نشسته پسر-دختر-پسر-دختر اسـت. در صورتی که هنگام عبور از کارت بازی دست و پا بزنید ، در عده ای از مواقع فرد را بـه سمت چپ یا راست خود می بوسید.

 

بـه عنوان یک گروه تصمیم بگیرید که آیا کارت را می خواهید در جهت عقربه های‌ ساعت رد کنید یا خلاف جهت عقربه ساعت.اگر با شخص مهم دیگر خود هستید یا شخصی در این گروه وجود دارد که می‌خواستید آن را ببوسید ، سعی کنید در کنار او برای بازی قرار بگیرید.

 

برای بـه حداقل رساندن بی دست و پا بودن ، از دوستان خود بخواهید کنار هم بنشینند.اگر تنظیمات گروه شما متفاوت باشد می توانید از صندلی های‌ مخالف جنسیت صرف نظر کنید.

 

ترفند مکیدن و دمیدن با کارت

3- کسی را انتخاب کنید که ابتدا برود و کارت را پاس کند. نفر اول کارت را روی لب های‌ خود قرار میدهد و هوا را می مکد تا بدون هیچ دست آن را در آنجا بچسباند. فقط از طریق دهان خود را استنشاق کنید تا بتوانید بیشتر از هوا برای نگه داشتن کارت بـه لب های‌ خود استفاده کنید.با ادامه بازی ، سرعت بالا می رود زیرا ممکن اسـت همه ی ي نفس بکشند و احتمالاً کارت را رها کنند.

سایت بازی مکیدن و دمیدن | آموزش بازی جالب مکیدن و دمیدن

4- کارت را با لب بـه شخصی که در کنار شماست منتقل کنید. بـه صورت همسایه خود نزدیک شوید و بدون دست ، کارت را بـه لبهای او منتقل کنید. روی کارت ضربه بزنید تا هنگام مکیدن برای دریافت کارت ، آن را بـه لب های‌ خود فشار دهید. ممکن اسـت بـه یک دور تمرین نیاز داشته باشید تا همه ی ي بتوانند با حرکات راحت باشند.

 

از همه ی ي بخواهید دست هایشان را بـه پشت خود نگه دارند تا از تقلب جلوگیری کنند. وقتی کارت را امتحان میکنید ممکن اسـت گیج کننده باشد و یادتان باشد که کارت را برای دریافت آن مکیده و برای خلاص شدن از آن دمیده اید.بازی مکیدن و دمیدن با کارت آموزش تصویری بازی هیجانی با پاسور

 

چه موقعی باید بوسه رد؟

5- اگر کارت را رها کردید ، شخصی که در کنار شماست را ببوسید. وقتی کارت افتاد ، دو نفری که کارت را انداختند باید ببوسند. اگر کارت را بین خودتان رها کنید ، اگر خلاف جهت حرکت عقربه ساعت حرکت میکنید باید شخص را بـه سمت راست خود ببوسید یا اگر در جهت عقربه های‌ ساعت بـه سمت چپ خود بروید.

 

6- وقتی کارت افتاد دور جدیدی را شروع کنید. در صورت افتادن کارت ، میتوانید کل بازی را از بازیکن اول راه اندازی کنید. یا در عوض ، میتوانید از شخصی که تازه کارت را انداخته بـه بازی ادامه دهید. واریاسیون دیگر این اسـت که وقتی کسی کارت را رها میکند ، جهت عبور را معکوس کند.

 

بازی مکیدن و دمیدن با کارت

الکل را بـه مخلوط اضافه کنید. اگر هر کس در گروه شما 21 سال یا بیشتر باشد ، اگر هر کسی را که کارت را رها می کند وادار کنید یک نوشیدنی یا یک ضربه بخورد ، می‌تواند مکش و ضربه باشد. اگر دو نفر کارت را رها کنند.

 

هر دو یک نوشیدنی مینوشند و اگر یک نفر بـه تنهایی موفق شود کارت را بیاندازد ، آن ها نوشیدنی انفرادی هستند.میتوانید منتظر بمانید تا این بازی را شروع کنید تا زمانی که همه ی ي کمی غوغا کنند ، بنابراین مهار کمتری وجود دارد.

 

هیجان در بازی مکیدن و دمیدن 

1- هر بار که کارت بین زن و شوهر افتاد ، کارت را بـه نصف پاره کنید. قانون دیگری که میتوانید اضافه کنید این اسـت که هر بار که شخص کارت را رها میکند ، کارت بازی بـه دو نیم می شود. بنابراین کارت بـه نصف تقسیم میشود .

 

سپس کوارتر میشود و سپس با ادامه بازی شروع بـه کم شدن میکند و تقریباً هیچ چیز کم نمیشود. بعد از مدتی ، کارت بازی کمتری در بازی و لب های‌ بیشتری وجود خواهد داشت.

سایت بازی مکیدن و دمیدن | آموزش بازی جالب مکیدن و دمیدن

 جهت عبور کارت را هر زمان که بوسه کرد تغییر دهید. اگر همه ی ي با گذراندن کارت بـه شخص سمت راست خود راحت شده اند ، جهت عبور کارت از دایره را تغییر دهید.

 

شرکای جدید بـه یکدیگر عادت نخواهند کرد و ممکن اسـت در صورت افتادن کارت تعداد بیشتری چرخش وجود داشته باشد.همچنین میتوانید ترتیب صندلی ها را تغییر دهید تا کارها جالب شود.

 

منبع : برترین بت