فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و لایپزیگ بوندسلیگا آلمان

در سری مسابقات حساس امشب بایرن مونیخ بـه مصاف باشگاه لایپزیگ می رود که این بازی بسیار حساس و تماشایی خواهد بود در ادامه با فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و لایپزیگ بوندسلیگا کشور آلمان سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

آموزش شرط بندی دیدار بایرن مونیخ و لایپزیگ 

مساوی فسخ بایرن مونیخ، تنها انتخاب ما دراین مسابقه اسـت.

 

بـه گزارش برترین بت برای این بازی تصمیم گرفتیم بـه سراغ شرط سینگل برویم. ضریب مساوی فسخ بایرن مونیخ برای این مسابقه بسیار بالا اسـت. این گزینه تنها در صورتی برنده میشود که بایرن مونیخ این بازی را ببرد.برای ورود بـه سایت معتبر پیش بینی فوتبالی کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و لایپزیگ بوندسلیگا آلمان

اما در صورتی که بازی با تساوی بـه اتمام رسید هم پول شما برمی‌گردد. یعنی تنها در صورتی می بازید که بایرن مونیخ این مسابقه را ببازد. از بین دو تیم لایپزیش و بایرن مونیخ، ما ترجیح می دهیم روی باواریایی‌ها ریسک کنیم. بایرن مونیخ در چند فصل اخیر نشان داده که همیشه بازی‌های‌ حساس در لیگ کشور آلمان را می برد. بـه همین دلیل اسـت که بایرنی‌ها هشت فصل پیاپی قهرمان بوندسلیگا شده‌اند ودر آستانه کسب نهمین قهرمانی هستند.

 

بایرن مونیخ دوباره در شرایط مناسبی قرار گرفته اسـت و شش بازی پیاپی را در رقابت‌های‌ مختلف برده اسـت. بایرن مونیخ دوازده مسابقه از پانزده بازی آخرش در بوندسلیگا رابا پیروزی پشت سر گذاشته اسـت. آمار بایرن در بازی‌های‌ خارج از خانه هم فوق العاده اسـت.

 

این تیم موفق شده در ۱۹ مسابقه از ۲۳ بازی آخر خارج از خانه در بوندسلیگا بـه پیروزی برسد. لایپزیش تنها یک مسابقه از سه بازی آخرش را برده اسـت. لایپزیش در ۹ بازی آخر خانگی، چهار مسابقه را نبرده اسـت. انها با باخت مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، کمی تمرکز خودرا هم از دست داده ند.

 

آمار لایپزیگ و بایرن مونیخ در بوندسلیگا

لایپزیش چند سال اسـت که در فوتبال کشور آلمان تبدیل بـه تیمی بزرگ و نیرومند شده اسـت. انها با سرمایه‌گذاری عظیمی که شرکت ردبول انجام داد، موفق شدند در چند سال فاتح رقابت‌های‌ سطح پایین در کشور آلمان شوند ودر نهایت بـه بوندسلیگا بیایند.

فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و لایپزیگ بوندسلیگا آلمان

لایپزیش دراین چند فصل، بزرگ ترین حریف بایرن بوده و حتی سال گذشته موفق شد بـه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. بایرن مونیخ با سی قهرمانی در بوندسلیگا، پرافتخارترین تیم تاریخ کشور اسـت.

 

بایرن همچنین هشت فصل پیاپی اسـت که قهرمان بوندسلیگا می شود و میـــخواهد بـه این روند ادامه دهد. دراین فصل، بایرن مونیخ بعد از ۲۶ مسابقه، ۶۱ امتیاز بدست آورده و صدرنشین کنونی جدول لیگ کشور آلمان اسـت. لایپزیش از همین تعداد مسابقه، ۵۷ امتیاز دارد و با اختلاف چهار امتیاز با بایرن مونیخ، دوم اسـت.

 

  • لایپزیش در ۲۵ مسابقه از ۲۷ بازی آخر خانگی شکست نخورده اسـت.
  • بایرن مونیخ سه بازی پیاپی اسـت که حداقل ۴ گل در لیگ میزند.
  • شش بازی آخر بایرن در بوندسلیگا در مجموع بالای ۲.۵ گل داشته اسـت.
  • بایرن مونیخ در ۱۵ مسابقه از ۲۱ بازی آخر خارج از خانه در بوندسلیگا، هم نیمه اول و هم بازی را برده اسـت.
  • سه مصاف آخر دو تیم با تساوی بـه اتمام رسیده اسـت.
  • بایرن مونیخ شش بازی پیاپی اسـت که بـه لایپزیش نباخته اسـت.

آمار بازی های گذشته لایپزیگ و بایرن مونیخ

در چند فصل اخیر، دو تیم بازی‌های‌ برابر زیادی رابا هم ثبت کرده‌اند اما در نهایت بایرن مونیخ شرایط بهتری داشته اسـت. در شش مصاف آخر دو تیم، دو برد برای بایرن مونیخ و چهار تساوی ثبت شده اسـت.

 

سه تقابل آخر دو تیم در رقابت‌های‌ مختلف با نتیجه مساوی بـه اتمام رسیده اسـت. تنها در دو مسابقه از این شش بازی، شاهد گلزنی هردو تیم بوده‌ایم. در شش مواجه آخر طرفین در ورزشگاه لایپزیش، یک برد برای تیم میزبان و دو پیروزی برای بایرن مونیخ بدست آمده اسـت. در چهار مسابقه از شش بازی آخر دراین زمین، هردو تیم بـه هم گل زده‌اند. آخرین بازی لایپزیش و بایرن مونیخ در شرق کشور آلمان، با نتیجه یک یک مساوی بـه اتمام رسیده اسـت.

 

بازیکنان مطرح لایپزیش و بایرن

لایپزیش چند مهره اصلی خودرا از دست داده اما همان‌ گونه ستاره‌های‌ قابل توجه در ترکیب خود دارد. پیتر گولاشی، آنخلینو، ویلی اوربان، دایوت اوپامکانو، ابراهیما کانوته، مارسل زابیتسر، آمادو حیدرا، یوسف پولسن، امیل فورسبرگ، تایلر آدامز، لوکاس کلاسترمن، دومینیک سوبوزلای، الکساندر سورلوث، جاستین کلایورت، دنی اولمو، کوین کمپل و کونراد لامیر از جمله این بازیکنان هستند.

فرم پیش بینی بازی بایرن مونیخ و لایپزیگ بوندسلیگا آلمان

بایرن مونیخ هم با مانوئل نویر، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، ژروم بواتنگ، جاشوا کیمیش، آلفونسو دیویس، نیکلاس زوله، لئون گورتزکا، جمال موسیالا، توماس مولر، لروی سانه، روبرت لواندوفسکی، کینگزلی کومان و داگلاس کاستا گزینه‌های‌ زیادی در اختیار دارد.

 

سایت معتبر پیش بینی فوتبال 

انتخاب یک سایت معتبر در زمینه پیش بینی بسیار مهم اسـت که ما بـه شما سایت سیگاری بت را پیشنهاد میدیم که علاوه بر معتبر بودنش بونوس های‌ ویژه ای قرار میده برای ورود بـه سایت معتبر پیش بینی فوتبالی کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.